Skip to main content

Hallo,

Ik heb de tv ontvanger van mij aangesloten bij mijn vader. Nu zijn wij beiden onze opnames kwijt. 

Reden van omwisselen was de trage hmd 2260 van mij vader. al geruime tijd reageert de tv ontvanger traag/niet. Het antwoord van de klantenservice was het standaard verhaal opnieuw installeren, stroom eraf etc. Omdat dit niet hielp deze praktische oplossing. Ikzelf heb een arris vip 2952 V2.

Kunnen wij onze opnames nog terug krijgen?

 

Hoi @Esc0DH. Wat vervelend dat je de opnames kwijt bent. Zijn de opnames bij jouw thuis verdwenen na het aansluiten van jouw ontvanger op een ander adres? Was jouw tv-ontvanger al aangemeld met jouw eigen abonnementsnummer en pincode voordat je het bij jouw vader thuis installeerde? Laat je alvast je eigen en naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en die van jouw vader in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan zoek ik voor je uit of ik dit probleem kan verhelpen. 


@Esc0DH Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag!