Skip to main content

Vanochtend nog alle opgenomen items zichtbaar, helaas nu niet meer. Alles kwijt, ook in de app. Alles gecontroleerd en herstart gedaan, maar helaas programma’s waren amper maand oud en zeker nog voldoende ruimte. KPN gebeld, geen oplossing gevonden of storing; helaas kwijt. Iemand nog ideeën? Moderator KPN nog Ideeën? 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Heb je iets in je abonnement veranderd? 

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Een moderater (KPN medewerker) kijkt wel mee en helpt ook.

Alleen door drukte kan dat een paar dagen duren.

Vul in ieder geval (als je dat nog niet gedaan hebt) je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in. 


Dank Joop.

Niks veranderd in mijn pakket en alles nagekeken. Heb een VIP5202 Arris. 
Tot op heden geen verandering helaas.


@ChristelMW84 Voor de zekerheid: en je ziet die opnames ook niet hier: https://tv.kpn.com/   ?


@Katana321 helaas, niet online of in de app. Zelfs al gekeken of het aan mij ontvanger lag, gewisseld en gecheckt maar opnames zijn er niet meer. 


Oei, dan ben ik bang dat ze echt definitief weg zijn. Hoe dat kan? Geen idee. Misschien dat een moderator daar iets over kan zeggen.


@Katana321 helaas, niet online of in de app. Zelfs al gekeken of het aan mij ontvanger lag, gewisseld en gecheckt maar opnames zijn er niet meer. 

 

Heb je je profiel al compleet ingevuld van dit forum?

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en erop terugkomen.


@Katana321 helaas, niet online of in de app. Zelfs al gekeken of het aan mij ontvanger lag, gewisseld en gecheckt maar opnames zijn er niet meer. 

 

Heb je je profiel al compleet ingevuld van dit forum?

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en erop terugkomen.

Dank @joop2011 heb alles aangevuld qua data. Wellicht dat een moderator van KPN nog iets kan betekenen, maar ben er bang voor. 


Hoi @ChristelMW84. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat jouw opnames ineens zijn verdwenen op jouw ontvangen en in de iTV app. Het opnamepakket is op dit moment actief en zoals ik het bekijk is dit altijd het geval geweest. Wanneer heb je deze opnames gemaakt en op welke manier heb je deze opnames ingepland, op de ontvanger of via iTV Online?


Hoi @ChristelMW84. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat jouw opnames ineens zijn verdwenen op jouw ontvangen en in de iTV app. Het opnamepakket is op dit moment actief en zoals ik het bekijk is dit altijd het geval geweest. Wanneer heb je deze opnames gemaakt en op welke manier heb je deze opnames ingepland, op de ontvanger of via iTV Online?

Hi @Vikash 

 

Opnames zijn zowel ingepland via ontvanger as via de app en variëren tussen losse opnames en serie opnames. Sommigen pas een dag oud, sommigen twee maanden, maar zeker niet langer. Ben echt bang dat ik ze kwijt ben. ‘S morgens stonden ze er nog op, ‘s middags waren ze weg en ben niet eens online geweest of heb geen tv gekeken in de tussentijd. 
 


@ChristelMW84 Je schrijft dat je de VIP5202 hebt. Heb je misschien eerder een andere tv-ontvanger gehad? 


@ChristelMW84 Je schrijft dat je de VIP5202 hebt. Heb je misschien eerder een andere tv-ontvanger gehad? 

@Katana321 nee, al een hele lange tijd deze ontvanger. 


Gebeurd vaker, geen verklaring en geen oplossing. Waarschijnlijk uithuilen en opnieuw beginnen.


Ik zag bij opnames ineens (gisteren) staan: “toon binnenkort te vervallen opnamen” of zoiets.

Kijk of daar een vinkje staat en zet die uit. 


Hoi @ChristelMW84. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat jouw opnames ineens zijn verdwenen op jouw ontvangen en in de iTV app. Het opnamepakket is op dit moment actief en zoals ik het bekijk is dit altijd het geval geweest. Wanneer heb je deze opnames gemaakt en op welke manier heb je deze opnames ingepland, op de ontvanger of via iTV Online?

Hi @Vikash 

Opnames zijn zowel ingepland via ontvanger as via de app en variëren tussen losse opnames en serie opnames. Sommigen pas een dag oud, sommigen twee maanden, maar zeker niet langer. Ben echt bang dat ik ze kwijt ben. ‘S morgens stonden ze er nog op, ‘s middags waren ze weg en ben niet eens online geweest of heb geen tv gekeken in de tussentijd. 
 

Dat verwacht ik ook. Ik kom geen bijzonderheden tegen in onze systemen die dit veroorzaakt zou kunnen hebben. Ik zou je heel graag verder willen helpen hierin maar helaas heb ik niet de mogelijkheid om dit te herstellen. 


Ik zag bij opnames ineens (gisteren) staan: “toon binnenkort te vervallen opnamen” of zoiets.

---

@joop2011 die optie staat er alleen als er daadwerkelijk opnames zijn die binnenkort komen te vervallen. Is dus niet standaard zichtbaar.


Ik zag bij opnames ineens (gisteren) staan: “toon binnenkort te vervallen opnamen” of zoiets.

---

@joop2011 die optie staat er alleen als er daadwerkelijk opnames zijn die binnenkort komen te vervallen. Is dus niet standaard zichtbaar.

 

Dank je @Katana321 😉


Ik zag bij opnames ineens (gisteren) staan: “toon binnenkort te vervallen opnamen” of zoiets.

---

@joop2011 die optie staat er alleen als er daadwerkelijk opnames zijn die binnenkort komen te vervallen. Is dus niet standaard zichtbaar.

 

Dank je @Katana321 😉

inderdaad, niet zichtbaar in mijn menu bij opnames. Denk dat alles weg is, goed ben alweer opnieuw begonnen met opnames verzamelen ☺️

 

dank voor alle hulp


 

 


Hoi @ChristelMW84. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat jouw opnames ineens zijn verdwenen op jouw ontvangen en in de iTV app. Het opnamepakket is op dit moment actief en zoals ik het bekijk is dit altijd het geval geweest. Wanneer heb je deze opnames gemaakt en op welke manier heb je deze opnames ingepland, op de ontvanger of via iTV Online?

Hi @Vikash 

Opnames zijn zowel ingepland via ontvanger as via de app en variëren tussen losse opnames en serie opnames. Sommigen pas een dag oud, sommigen twee maanden, maar zeker niet langer. Ben echt bang dat ik ze kwijt ben. ‘S morgens stonden ze er nog op, ‘s middags waren ze weg en ben niet eens online geweest of heb geen tv gekeken in de tussentijd. 
 

Dat verwacht ik ook. Ik kom geen bijzonderheden tegen in onze systemen die dit veroorzaakt zou kunnen hebben. Ik zou je heel graag verder willen helpen hierin maar helaas heb ik niet de mogelijkheid om dit te herstellen. 


dank @Vikash voor het proberen in ieder geval!