Skip to main content

Bij mij gebeurt hetzelfde opnames lopen vast en houden dan helemaal op met afspelen. Maakt niet uit van welke zender ze zijn opgenomen. Ik moet dan weer opnieuw beginnen met afspelen. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wat vervelend @omke .

Maar je post dit op een oud topic. 

Welk modem en tv ontvanger heb je?


HMB 2260

Experiabox V10 a


Hmm. Vreemd hoor dat het gebeurt. Via koper of glas?

Zit er nog iets tussen de v10a en de HMB 2260 als een Draadloze verbindingsset of switch?

Lopen de opnames wel goed via de app ( smartphone bijvoorbeeld ). En via de website http://tv.kpn.com ?


Het liep altijd goed tot een tijdje geleden weet niet hoelang paar maanden denk ik. Opnames inplannen via app ging goed en via HMB 2260 ook. Alleen het afspelen loopt vast maar na opnieuw starten van opname gaat het wel goed en gaat deze ook verder waar hij was gestopt. Ik heb nog koper maar de glasvezel zit al in de meterkast. Het is niet dat het niks meer doet maar het is wel vervelend. 


Heb je de HMB 2260 al eens herstart. Het werkgeheugen wordt dan eens helemaal geleegd. Door 1 minuut de stroom uit te zetten, bijvoorbeeld met de schakelaar aan de achterkant?


Ja heb alles al opnieuw opgestart 

 


Poeh, dan hoop ik dat een kpn moderator, die hier nog komt, een oplossing weet. Mogelijk ontvanger omruilen. Wachtrij is echter wel 5 dagen. *vul vast je forumprofiel zo veel mogelijk in, @omke . Dat is makkelijk voor de moderator.

En ik laat je even afsplitsen opdat je vraag een eigen nieuw topic wordt.


Bedankt misschien wordt het straks wel weer beter als ik overstap naar glasvezel 

 


Beste @omke, wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik zie dat nog niet helemaal duidelijk is geworden of je iets hebt aangesloten tussen jouw Experiabox en de tv-ontvanger. Gebruik je een switch, draadloze verbindingsset etc? Je snelheid zou voldoende moeten zijn voor een goed werkende verbinding, ook al heb je nog geen glasvezel. Heb je je ontvanger ook al eens een frisse start gegeven?


Ik heb de tv ontvanger rechtstreeks op mijn modem aangesloten en ja ik heb alles al eens opnieuw gestart

 


Prima! Ik heb een ticket voor je aangemaakt, mijn collega's van de technische afdeling nemen binnen één werkdag contact met je op. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?


Reageer