Skip to main content

Had veel problemen met terug kijken van opgenomen programma’s met vastlopend beeld en ontvanger die vast liep.

nieuwe ontvanger gekregen en weer lopen video’s vast , vervolgens zwart beeld en dan kan ik weer tv kijken.

wat is er aan de hand bij kpn dat je niet normaal opgenomen programma’s kan bekijken.

gaat beetje irritant worden.

@Roleclu 

Om je goed te kunnen helpen, heb ik een paar vragen:

  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen. 

De Arris Vip 2952 V 2 en bekabeld en zit niets tussen verder. 
 


Dit was een probleem dat ik had toen ik de Arris VIP 2952 nog had in het begin.

 

Wat je kan doen, als eerste, is met de aan / uit schakelaar achterop de spanning (volksmond stroom) eraf halen.

Zet hem na ongeveer 1 minuut weer aan (zelf deed ik altijd 2 minuten, maar dat is niet echt nodig).

En laat hem rustig opnieuw opstarten.

 

Als het probleem blijft heb je 2 opties:

  1. Bel gratis 0800-0402 en vraag of ze hem willen omruilen.
  2. Zet je abonnement (als het vrij is) om naar KPN tv+, dan krijg je de nieuwste Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box). Dat is een Android mediabox. Meestal ben je dan ook goedkoper uit. (kan telefonisch (gratis) via 0800-0402 of via MIJNKPN).

Opnieuw opstarten heeft geen zin, dat werkt niet en ik heb deze pas een maand ongeveer omdat de vorige hetzelfde probleem gaf . 


Maar wat gaat KPN hier aan doen, we betalen voor een opname mogelijkheid maar kunnen er geen gebruik van kan maken.

prettig als dit snel wordt opgelost want dit wekt irritatie op.


Hi @Roleclu! Begrijpelijk dat dit irritant is als je je opnames wilt kijken en dit gebeurt steeds. 

Ik ben benieuwd, heb je meerdere ontvangers of TV's in huis? Zo ja, hoe gaat het op een andere ontvanger/TV?
Heb je ook al een andere internetkabel tussen de tv-ontvanger en je modem geprobeerd? Puur om uit te sluiten dat het hem daar niet in zit. 


Heb maar 1 ontvanger en geen andere internetkabel geprobeerd , als het daar aan zou liggen zou ik ook andere klachten hebben.


Reageer