Skip to main content

Als ik overstap van Telfort naar KPN zou ik graag mijn oude tv opnames willen meenemen. Is dit mogelijk? Alles lijkt hetzelfde systeem enzo dus dat lijkt me niet moeilijk. 
 

Alvast bedankt voor jullie hulp

Als je zélf overstapt dan kan dat niet. Je krijgt dan bij KPN een ander ITV-abonneenummer en opnames zijn daaraan gekoppeld. Telfort itv-abonneenummer weg is opnamen weg.

Waarom doe je niet gewoon … niks.  KPN neemt in de loop van dit jaar de vaste abonnementen van Telfort over. De abonneenummers worden daarbij geïntegreerd bij KPN. Vervolgens kun je nemen van KPN wat je wilt met behoud van dat nummer en dus opnamen.


Hoi @Marthijn83, welkom hier. 

Het systeem is inderdaad hetzelfde, toch kan het niet meegenomen worden. Want als je nu al overgaat gaat wordt jouw abonnement opgezegd en ben je dus je opnames kwijt zoals PeterG aangeeft. Ik heb daar niets aan toe te voegen. Je kunt het beste wachten tot de Telfort Thuis abonnementen ook ondergebracht zijn bij KPN. Als je dan jouw abonnement omzet naar de Hussel gaan de opnames wel mee. Opnames ouder dan een jaar komen wel altijd te vervallen.