Skip to main content

KPN heeft ( volgens mij een week?) een nieuw menu .

Ziet er netjes uit hoor . 

Maar de opnames die we instellen staan nu niet bij de opnames. Ook de serie opnames staan er niet bij . Als we kijken in de gids zien we wel dat er een opname is geweest aan de hand van het groene vinkje. 

Het opname menu heeft nog genoeg geheugen nog 60% en we hebben het device ook opnieuw opgestart. 

Waar zijn de opnames ? vooral de serie opnames is wel jammer natuurlijk als ze er niet meer bij komen want dan mis je afleveringen.

Het terugkijken is geen oplossing omdat dit maar een week kan en bij series kan dit niet.

 

Graag een oplossing hiervoor

 

 

Hallo @shoga,

Bij de nieuwe software is het alleen mogelijk om te zien welke serieopnames je hebt staan als het programma gepland staat in de gids. Als de opname dus niet in de gids staat, is deze ook niet zichtbaar in de geplande opnames. Je kan het dus alleen zien en beheren als de opname in de gids gepland staat. 

Dit is inderdaad ook bij mij een hekel puntje en hoop dat er nog een oplossing voor komt die er voor zorgt dat opnames weer volledig te beheren zijn.


de serie  is zichtbaar bij geplande opnames 

maar dus niet in de opnames als de opname is geweest . snap je wat ik bedoel? 

 


de serie  is zichtbaar bij geplande opnames 

maar dus niet in de opnames als de opname is geweest . snap je wat ik bedoel? 

Is de opname dan wel gelukt? Staat deze wel op tv.kpn.com of in de itv app onder opnames? 


de opname is wel te zien in de itv app maar niet op de kpn box bij de tv 

op tv kan ik niet de tv serie opname zien van 2 augustus maar wel in de app


Hoi @shoga, als ze wel in de ITV app staan, dan is deze dus wel gemaakt. Als je de ontvanger een reset geeft, staan ze er dan wel weer tussen? 


ook niet na de reset te zien 


Zijn de zenders van de opnames misschien verborgen