Skip to main content
Vraag

Opnames niet beschikbaar in de KPN TV+ app

• August 5, 2025
  • 60 reacties
  • 906 keer bekeken

Toon eerste bericht

60 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

@MennoG78 Daar ga ik verder niet over. Het TV Team werkt in ieder geval aan een oplossing, wat de oplossing ook zal zijn.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 22, 2025

Ah inderdaad toch alleen met Extra pakket.

Als je normale opname heb heb je er geen last van is alleen met die extra uren voor een 1 euro

• August 24, 2025

Extra opnamen staat bij mij weer uit. Standaard opnamen gelijk weer beschikbaar in app(zeg ik als starter van dit topic)

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 24, 2025

Extra opnamen staat bij mij weer uit. Standaard opnamen gelijk weer beschikbaar in app(zeg ik als starter van dit topic)

Dat was toch al bekend dat het komt door het extra opnamen pakket.

• August 24, 2025

Dat was toch al bekend dat het komt door het extra opnamen pakket.

Joh.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 2, 2025

Goed nieuws! Opnames zouden met de nieuwste update weer altijd zichtbaar moeten zijn in de KPN TV+ app, ook als je het Opnemen Pakket Extra hebt.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 2, 2025

Goed nieuws! Opnames zouden nu weer altijd zichtbaar moeten zijn in de KPN TV+ app, ook als je het Opnemen Pakket Extra hebt.

ja werkte in de Beta vorige week gelukkig alweer.

Maar nu net ook in de App uit appstore

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 2, 2025

Zie deze update.

Misschien wordt dit probleem met de update opgelost.

• Nieuwkomer
  • September 2, 2025

Goed nieuws! Opnames zouden nu weer altijd zichtbaar moeten zijn in de KPN TV+ app, ook als je het Opnemen Pakket Extra hebt.

Werkt bij mij helaas nog niet...

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 2, 2025

Kijk op je mobiel of tablet of je deze update van september al hebt;

KPN TV+ App 08.76.07

Zie mijn link boven wat er in deze update zit.

Update september.

Ik zag op mijn mobiel dat ik de nieuwe update nog niet heb.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 2, 2025

Beide appstores van google en apple wordt het geleidelijk toegevoegd bij een eerder als ander.

Ik heb ze bij Apple op alle devices binnen op iPhone en iPad

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 2, 2025

Hi ​@Rob-K, welkom op de KPN Community!

Ik snap dat je graag zo snel mogelijk een reactie van iemand van KPN wil. Maar dan ben je hier misschien niet aan het juiste adres. De KPN Community is een plek waar klanten elkaar helpen en ervaringen uitdelen. Natuurlijk wordt hier ook meegelezen door moderators, zoals ik. Een reactie van ons kan alleen wel iets langer duren. Het is namelijk geen directe chat.

Goed, dat gezegd hebbende. We zijn inmiddels een paar dagen verder. Ervaar je nog steeds hetzelfde probleem?

Ik heb zelf getest met het reguliere Opnemen Pakket en ik zie wel de opnames in de KPN TV+ app. Als jij nog altijd geen opnames in de app ziet, dan ligt het waarschijnlijk aan het Opnemen Pakket Extra. Maar dit zou dan uitzocht moeten worden. Ik denk dat daarvoor het beste een ticket aangemaakt kan worden. En dit doen we alleen via de klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Ik heb KPN TV in Google Play store geupdate met smartphone A56. Maar ik heb geen opnames meer in KPN TV.

Nou weet ik niet zeker of dat met interactieve tv dat ook zo is. Ga ik vanavond in mijn huis samen met androidtv het controleren. Mochten de opgenomen uitzendingen met interactieve tv ook niet zichtbaar zijn dan stuur ik weer een foto.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 2, 2025

Hi ​@Rob-K, welkom op de KPN Community!

Ik snap dat je graag zo snel mogelijk een reactie van iemand van KPN wil. Maar dan ben je hier misschien niet aan het juiste adres. De KPN Community is een plek waar klanten elkaar helpen en ervaringen uitdelen. Natuurlijk wordt hier ook meegelezen door moderators, zoals ik. Een reactie van ons kan alleen wel iets langer duren. Het is namelijk geen directe chat.

Goed, dat gezegd hebbende. We zijn inmiddels een paar dagen verder. Ervaar je nog steeds hetzelfde probleem?

Ik heb zelf getest met het reguliere Opnemen Pakket en ik zie wel de opnames in de KPN TV+ app. Als jij nog altijd geen opnames in de app ziet, dan ligt het waarschijnlijk aan het Opnemen Pakket Extra. Maar dit zou dan uitzocht moeten worden. Ik denk dat daarvoor het beste een ticket aangemaakt kan worden. En dit doen we alleen via de klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Ik heb KPN TV in Google Play store geupdate met smartphone A56. Maar ik heb geen opnames meer in KPN TV.

Nou weet ik niet zeker of dat met interactieve tv dat ook zo is. Ga ik vanavond in mijn huis samen met androidtv het controleren. Mochten de opgenomen uitzendingen met interactieve tv ook niet zichtbaar zijn dan stuur ik weer een foto.

Hier net gechecked op A56 ook en werkt wel had wel 2 updates leek wel.

Heb je de versie al gechecked? of je wel 08.76.07 heb? via profiel en dan tandwieltje en hulp en ondersteuning

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 2, 2025

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 2, 2025

Je app opnieuw inloggen wil ook wel eens helpen. heb het gelukkig nu werken op 4 devices nu 2x android 2 x apple

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 2, 2025

Je app opnieuw inloggen wil ook wel eens helpen. heb het gelukkig nu werken op 4 devices nu 2x android 2 x apple

Cachegeheugen heb ik van KPN TV gewist en ook gegevens gewist maar helaas. Ga KPN TTV wat ik nu in deze lijst van Google Play store heb opnieuw installeren in de smartphone A56

En helaas nog niet opgelost.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 2, 2025

Dan straks thuis even controleren of het daar wel werkt.

• Nieuwkomer
  • September 2, 2025

Met de nieuwe update werkt alles weer prima. Ik kan alle opnames zien.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 3, 2025

Fijn dat het bij de meesten weer lijkt te werken. :)

Maar wel gek dat het bij ​@ElsLobach nog niet werkt. Heb je al gekeken of het thuis wel werkt?

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 3, 2025

Fijn dat het bij de meesten weer lijkt te werken. :)

Maar wel gek dat het bij ​@ElsLobach nog niet werkt. Heb je al gekeken of het thuis wel werkt?

Ik moet zoeken naar een moment dat het mij uitkomt. Nu kan dat niet. Vanmiddag als ik tijd heb ga ik het controleren.

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 3, 2025

Systeem interactieve tv voert een update uit. 

Waar ik op moet wachten terwijl ik muziek met koptelefoon en Spotify afspeel. 26% zie ik nu op tv wat androidtv is. Ik hou niet van wachten maar nu moet ik wel. 

Is dit glasvezel met een 🐇? Nee, een 🐌. Haha!

Configuratie laden zie ik nu. 

Zenders heb ik nu. 👍. En nu de opnemenpakket.

Dit heb ik nog. Aha! Even weer naar KPN TV gaan.

En dit klopt opnieuw niet. Pfft! Ik ga de ontvsnger weer uit doen en los maken van androidtv.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 4, 2025

Dat is wel gek, ​@ElsLobach. Op de screenshot die jij eerder deelde, staat namelijk dat je wel de juiste versie hebt om het Opnemen Pakket Extra ook te zien in de KPN TV+ app op jouw telefoon.

Kan je mij vertellen welke Android versie jij op je telefoon hebt? Dan kan ik navraag doen bij het TV team.

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 4, 2025

Dit heeft de smartphone A56 en smartphone S21 FE. He, ik heb KPN TV niet in tablet Tab A8. Oeps!

Stond uit. Oeps! Ik ga het updaten. 

Tablet heeft ook met KPN TV app geen opnemen pakket. Hmm. Vreemd.

Deze android versie heeft tablet Tab A8.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 5, 2025

Je hebt de juiste app versie, jouw Android is ook up-to-date. Ik zie geen reden waarom het niet zo werken, ​@ElsLobach. Ik ga dit navragen! Als ik meer weet, laat ik het je weten.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 5, 2025

@ElsLobach Even een check vraag: Heb jij wel het Opnemen Pakket in jouw abonnement? Als je deze niet hebt, dan is het logisch dat je deze niet kunt gebruiken op jouw telefoon. Je kunt dit controleren in MijnKPN.