Skip to main content

Sinds enkele dagen kan ik opgenomen series niet meer terugkijken op de iPad. Als voorbeeld neem ik de serie homeland. Op mijn tv geeft hij de hele serie nog weer maar op de iPad maar 1 opname. En zo is dat met meer opnames. Ook nadat ik de nieuwste update op de iPad heb gezet.Kunnen jullie aangeven waar dit aan kan liggen? 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Zoals ik al meer lees. Ook hier verdwijnen random opnames. Eergister titanic half gekeken en gister na de update was die weg. Erg jammer!!

Maar ook worden en opnames gemaakt die ik er zelf niet in heb gezet. En de handmaids tale word ook maar half opgenomen. Het ene tijdstip wel en vervolgens niet meer. Kan er dus geen wijs meer mee uit. 

Behoorlijk balen! En terugkijken is geen optie aangezien die afleveringen maar 1x per week komen. En ik al een beetje achterliep met kijken.

Ohja wij hebben 2 kastjes. 1ste kastjes is al 1 week over op de nieuwe en de 2de pas sinds gister avond. Die 2 kastjes zijn beide heel anders qua opnames.


Hallo @Adriah ,

Dit komt door de update van de iTV-app.  Het probleem is al door diverse andere klanten gemeld, dus het is bekend bij KPN. 
 

Via de TV-ontvanger kun je (als het goed is) de opnames nog wel terugzien. 


Via de app op de iPad kunnen we niet meerdere opnamen van dezelfde serie bekijken sinds een week of twee (begin juli 2020). Alleen de laatste aflevering wordt getoond bij Opnamen. Waarom is dat?

Admin: bericht samengevoegd


Zie sinds kort op 1 v d 2 iPads waar we mee naar opgenomen programma’s kijken geen meerdere afleveringen van 1 programma zien??
 

Verwijderen en opnieuw installeren van app maakt geen verschil???

Admin: eigen topic samengevoegd met dit topic


In de app op mijn iPad is van elke serie opname die ik ingepland heb alleen nog maar de laatst opgenomen opname te zien terwijl ik op mijn tv alle opnames van die serie zie staan. Probleem is sinds een week ongeveer. Ik heb de app verwijderd en op nieuw geïnstalleerd maar situatie is niet veranderd. TV ontvanger opnieuw opgestart. Dit heeft ook geen effect. Is er pas een update van de app geweest waarbij dit probleem is ontstaan? 


Ik heb volgens mij precies hetzelfde probleem. Op mijn iPad zie ik van een serie alleen nog maar de nieuwste staan, de rest (de oudere afleveringen) lijken verdwenen. Op mijn telefoon (Samsung) speelt dit niet. Ik hoop dat KPN dit zsm oplost want dit is heel vervelend en we betalen tenslotte wel voor ons opname-pakket. Ben benieuwd....


Helaas ben ik een beetje klaar met KPN, sinds een update 17 juli, zijn voornamelijk serie opnames  uit mijn KPN app, automatisch gewoon verdwenen.

Degene die ik na 17 juli heb opgenomen, die staat er nu Wel in, maar die van de 17e juli is er gewoon weer Automatisch uit gegooid,terwijl ik dat niet zelf verwijderd heb.

conclusie: als ik er een uit een serie opneem, verdwijnt degene die daarvoor is opgenomen uit die zelfde serie.

ik hoop dat u dat probleem snel oplost, anders stap ik binnen de kortste keren over naar een andere provider. Ik betaal iedere maand een vermogen en jullie verhogen het iedere keer lekker, maar de service is super slecht voor dat geld,

 

groet mevr. Nijman

 


Ik heb hetzelfde probleem.. tevens is de tijdsaanduiding zeer verwonderlijk: een opname van een uur staat in de app gelijk aan ongeveer 75 uur?
De app heb ik al eens uitgelogd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit leidt niet tot de oplossing.

ik ben benieuwd of dit met de laatste update te maken heeft en hoe dit opgelost kan worden.


Ook ik ervaar hetzelfde probleem op de iPad. Hopelijk komt er snel een oplossing!


@Adriah 

Dit lijkt een bug in de iOS versie van de app (op de iPad) te zijn! Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen. 
Op android apparaten werkt het overigens nog wel gewoon, als je daar toevallig nog eentje van in de buurt hebt zou je het in de tussentijd daar nog op kunnen kijken.


Het probleem is bij mij opgelost. Hiervoor dank!
 


Goed nieuws !!!

Er is nu een update beschikbaar voor de app. Hiermee krijg je je oude opnames weer mee terug.


Ik had ook dit probleem. Heb via messenger kontakt met KPN gehad en zij hebben beloofd dit probleem op te lossen. Ik heb zojuist de KPN app verwijderd en de nieuwe KPN app gedownload en al mijn series staan weer in mijn opnames. Ben super blij en hoop dat als jullie de nieuwe app erop zetten ook weer de series in jullie opnames hebben staan

 

 

 

 

 

 

 

 


Bij mij lijkt het nu ook weer goed te gaan. Geen idee wat er gebeurd en duimen dat het zo blijft.


Goed nieuws!!

Er is een nieuwe update voor de app beschikbaar. Hiermee komen de verdwenen opnames weer terug.


Hallo allen, zoals jullie hebben gezien heb ik jullie topics samengevoegd. Zo houden we het overzichtelijker. :slight_smile: Wat @Noordzee in dit topic aangeeft klopt. Er zat een bug in de iOS versie van de iTV app, waardoor je je opnames niet kon bekijken. Inmiddels is er een update beschikbaar, waarin een fix zit voor dit probleem. Als je de app updatet, zou alles weer zo moeten werken als je gewend bent. 


Hij is weer perfect, bedankt.


De iTV app heeft de nieuwste upload, op mijn iPhone 7 plus met iOS 14.2, toch kan ik geen enkele opname afspelen, de melding is steeds: Fout bij het starten van de video (500-REF-403) Tv kijken is geen probleem @Natasja

Â