Skip to main content

Goedemiddag @obelisk, welkom op het forum! 
Allereerst moet ik je al wel zeggen dat de opnames (als ze kwijt zijn) niet terug te halen zijn.
Ik ben wel benieuwd of ze er op de TV ontvanger nog tussen staan maar dat is nu lastig testen begrijp ik?
Begrijp ik het ook goed dat niet alle opnames verdwenen zijn maar een paar specifieke series?
Kun je de kwaliteitsinstellingen van de app ook eens aanpassen naar HD? 

Goedemiddag Thomas,

 

inmiddels is het duidelijk dat dit probleem met de app update te maken heeft en er veel klanten last van hebben.

wanneer komt er een reactie vanuit KPN hierover?


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

In iOS app 7.0.1. Kan ik sinds enkele dagen niet alle opnames terugvinden. Daarvoor kon dat wel. Van een serie kan ik nu alleen de laatste opname van juni terugvinden en afspelen. Met de topbox zijn ze wel te vinden en op de tv af te spelen.
Graag advies, Bas


Via de ontvanger zijn ze er nog wel.

maar na de update niet meer in de iTV app

alleen de laatste van iedere serie is er nog maar niet meer de oudere afleveringen

ook bij nieuwe opnames bewaard hij alleen de oudste


Ik heb even een eigen topic voor jou aangemaakt @KijkerAngela, zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Zou je ook (vanaf een ander apparaat) via tv.kpn.com kunnen proberen te kijken?


Ik heb de app op mijn iPad  reeds opnieuw geïnstalleerd en dat heeft niet geholpen

hetzelfde probleem is zowel op mijn iPad en iPhone.

beide ontstaan na de recentste update.

zojuist de app opnieuw geïnstalleerd op mijn iPhone en ook dat heeft niet geholpen. Nog steeds staan alleen de laatste afleveringen per serie erop 


Ja ik wil me hier graag bij aansluiten. Situatie is nog hetzelfde, oftewel via de TV ontvanger is alles nog te bekijken en via de app alleen de laatste afleveringen van een serie.

 


Ik heb nog even contact gehad met mijn collega's achter de schermen. Dit lijkt een bug in de iOS versie van de app te zijn! Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen. 
Op android apparaten werkt het overigens nog wel gewoon, als je daar toevallig nog eentje van in de buurt hebt zou je het in de tussentijd daar nog op kunnen kijken.


Ik heb helaas geen android apparaten in huis, dus hopelijk wordt het snel opgelost.

ik zou het wel netjes van KPN vinden als hier een mailing over uit zou gaan, want vele met mij zullen hier last van hebben.

 

bedankt voor het uitzoeken zover.


Dag Thomas,

alleen op de app kan ik de laatst opgenomen aflevering van de serie bekijken. Via de ontvanger zie ik ook de afleveringen voor de laatst opgenomen. Ik heb de app inmiddels al verwijderd van de telefoon IOS en opnieuw geïnstalleerd. Maar heeft niet geholpen


Ik zie dat er weer een update is geweest en het probleem is nu weer opgelost

 

top en bedankt !