Skip to main content

Af en toe komt hoor voor dat opnames niet zichtbaar zijn op de settop box. Kijk ik dan vervolgens in de iTV app zijn ze gewoon aanwezig en via de chromecast te bekijken.

Naderhand zijn de opnames ook weer zichtbaar op de settop box.

Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen?

Glas 100/100, v10a router, Arris 4k settop boxen en alles cat-5e bekabeld aangesloten.

Er zitten wel twee switches tussen de router en settop boxen, bij beide is igmp snooping aangezet.


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @obelisk, welkom op het forum!
Als ze uiteindelijk wél op de ontvanger te zien zijn moet de oorzaak hierin zitten dat de ontvangers soms de gemaakte opnames wat vertraagd ophalen.
Wat hier vaak bij helpt is je software eens te verwijderen volgens deze stappen. 
Los daarvan kan het soms helpen je ontvanger even te herstarten om de opnames op te halen.


Na wat gelezen te hebben op het forum over synchronisatie en het feit dat de opname er uiteindelijk wel is kijk ik de zaak nog even aan.

 


Na wat gelezen te hebben op het forum over synchronisatie en het feit dat de opname er uiteindelijk wel is kijk ik de zaak nog even aan.

Binnenkort (hopelijk binnen een paar maanden) zal er een nieuwe firmware uitgebracht worden waarvan ik begrepen heb dat daarmee het synchronisatieprobleem ook tot het verleden gaat behoren. Zie ook dit topic.


Ik heb overwogen om me voor de pilot op te geven, maar we zijn net overgestapt en in wil de rest van het gezin niet direct weer een nieuwe interface aandoen. ;)

 


Wat er waarschijnlijk aan de hand was is dat de opname niet zichtbaar is als er nog wordt opgenomen. Ik weet niet of dat zo kan zijn maar het lijkt een logische verklaring.

De


Hoi @obelisk, het klopt inderdaad dat je een opname pas kunt zien als deze volledig afgerond is.
Als dat nog niet het geval is kun je via de gids vaak ook “begin gemist” nog gebruiken om het programma vanaf het begin nog terug te kunnen kijken!


Hoi @obelisk, het klopt inderdaad dat je een opname pas kunt zien als deze volledig afgerond is.
Als dat nog niet het geval is kun je via de gids vaak ook “begin gemist” nog gebruiken om het programma vanaf het begin nog terug te kunnen kijken!


Case closed wat mij betreft.