Skip to main content

Hallo ik heb hetzelfde probleem. Kan opnames NPO 2 extra niet terug kijken op tv. Wel op mijn IPad. Dit probleem speelt al een aantal maanden. Hoe los ik dit op?

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi en welkom @Niki.monique! Om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt. Bij jou doen ook de opnames van NPO 2 Extra het niet op de tv-ontvanger lees ik. Krijg je dezelfde foutmelding (“STB-zap-03/3 HAL-layer”) te zien?

Welke tv-ontvanger heb je, en heb je een of meerdere tv-ontvangers? Speelt het in het laatste geval op alle tv-ontvangers? Helpt het als je de tv-ontvanger een frisse start geeft?
 


Hier het zelfde probleem (“STB-zap-03/3 HAL-layer") op beide ontvangers, arris Vip 2952. Frisse start heeft niet geholpen.


Hallo Alexandra,
 

Ja, ik krijg dezelfde melding en het probleem speelt bij beide ontvangers. Ik kan de opnames wel terug kijken via mijn IPad.

Een frisse start helpt ook niet. Ik had laatst een KPN monteur over de vloer. Ook hij kon het probleem niet oplossen. Kan niet anders concluderen dan dat het probleem bij jullie ligt.

 


@Niki.monique @Jakkes50 Dank voor de signalen en proberen van de frisse start! Ik ga voor jullie op onderzoek uit. Vullen jullie beide je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je hier een seintje wanneer je dat hebt gedaan?


@Alexandra ingevuld. 


@Alexandra ingevuld. 

Top, dankjewel! Ik heb een melding voor je aangemaakt en doorgezet naar onze Technische Dienst. Je ontvangt een bevestiging per sms en e-mail. Zij onderzoeken het en nemen contact met je op, ik verwacht dat dit binnen enkele werkdagen gebeurt. Zij helpen je verder. Hou me maar op de hoogte van hoe het verder verloopt.


Volgens medewerker TD is opname corrupt en niet via stb te bekijken, maar wel via tablet vanwege ander platform.


Volgens medewerker TD is opname corrupt en niet via stb te bekijken, maar wel via tablet vanwege ander platform.

Fijn dat er in ieder geval een verklaring is, dank voor het delen! Ik vermoed ook dat ze geadviseerd hebben om het met nieuwe opnames te proberen?

@Niki.monique Ik heb niets meer van je gehoord, laat het gerust weten als ik je hier nog mee kan helpen. Vul dan ook meteen je forumprofiel in zodat ik je gegevens erbij kan pakken.


Ik heb mijn profiel ingevuld. 
Ik heb nog steeds problemen met het terugkijken van opnames van NPO 2. Als ik meteen terugkijk lukt het. Na een paar dagen krijg ik een foutmelding. Dit geldt ook voor tv terugkijken.

Weten jullie al hoe dit probleem opgelost kan worden?


Ik heb mijn profiel ingevuld. 
Ik heb nog steeds problemen met het terugkijken van opnames van NPO 2. Als ik meteen terugkijk lukt het. Na een paar dagen krijg ik een foutmelding. Dit geldt ook voor tv terugkijken.

Weten jullie al hoe dit probleem opgelost kan worden?

Dank voor het invullen van je gegevens. Het is niet iets dat ik zelf voor je kan oplossen. Daarom heb ik een melding voor je aangemaakt en doorgezet naar onze Technische Dienst. Zij onderzoeken het en nemen contact met je op, ik verwacht dat dit binnen enkele werkdagen gebeurt. Zij helpen je verder. Laat je hier weten hoe het is afgelopen?


Morgen komt een monteur. Ik heb al aangegeven dat ik hiervoor niet ga betalen. In juli is ook een monteur hier geweest. Die heeft een aantal problemen opgelost, maar dit lukte niet. Blijft bezig zo.


De monteur is hier geweest en heeft het probleem verholpen. Ik heb een nieuwe 4K tv ontvanger gekregen.

 


De monteur is hier geweest en heeft het probleem verholpen. Ik heb een nieuwe 4K tv ontvanger gekregen.

Goed om te horen, fijn dat 't opgelost is! Je weet ons hier te vinden als dat nodig is.


Leuk weetje: ik kon ook weer de opnames terugkijken die ik in januari had gemaakt en waar ik eerst een foutmelding bij kreeg.