Skip to main content

Als ik een opname kijk valt deze steeds uit naar paar min.

 

Ik heb het volgende al geprobeerd:

- ontvanger software opnieuw geinstalleerd via menu.

- ontvanger opnieuw opgestart

Helaas helpte dit niet.

- glasvezel en modem 5 min uitgezet.

- ontvanger 5 min uit en opgestart.

Ook dit hielp niet.

 

Tv is op vaste kabel op modem aangesloten dit is al jaren het zelfde.

Het tv kastje is wel oud.


Hoi @Meneersukkel 

Welk type ontvanger heb je?
Je kunt kijken of je in aanmerking komt voor omruiling op het volgende adres:
omruilen ontvangers

Deze link werkt alleen op je eigen huisadres.

Mocht het niet lukken bel dan even met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Via de link getest het modem is goed. Dit was tijd terug al omgewisseld.

 

Probleem is er dus nog steeds.


Probleem is er dus nog steeds.

 

Help kpn 


Wat gek dat het steeds uitvalt, @Meneersukkel. Dit gebeurt alleen als je opnames kijkt? Nooit tijdens live tv of Terugkijken ofzo?

Gebeurt het ook bij alle opnames, of alleen bij sommige?

Wat gebeurt er bij het uitvallen? Gaat het scherm terug naar live tv of het opnamemenu, en kun je de opname daarna wel opnieuw starten? Of valt de hele ontvanger uit en moet je die opnieuw opstarten?


Het is nog steeds.

Als ik opname kijk, of terug kijk..(beide dus)  na paar min kijken valt het uit en komt de gewone zender live op tv.

De internet is gewoon prima, de kabel cat5e is ook prima.

Is het mogelijk de ontvanger met afstandbediening te vervangen ?


Graag nieuwe tv ontvanger.

 

Huidige valt uit bij opnames of terug kijken, en spring dan terug naar live tv zender.

 

Admin: samengevoegd met lopend topic


Excuses voor de vertraging, @Meneersukkel. Ik heb aan deze kant de boel doorgemeten. Ik zie op zich geen gekke dingen. Maar, het lijkt me op zich geen slecht idee om de ontvanger om te wisselen. Dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat de ontvanger die je nu hebt kapot is. Een nieuwe ontvanger wordt morgen bezorgd bij het servicepunt in jouw woonplaats. Je krijgt per sms hier bevestiging van. Lever morgen de oude ontvanger plus stroomkabel daar in, dan krijg je de nieuwe mee. 


De nieuwe ontvanger is geinstalleerd en kon gelijk tv kijken.

 

Het terug kijken probleem is nog steeds hetzelfde helaas.


Kpn graag het abbonoment stopzetten per einde deze maand (pakket tv en internet).

Ik heb zojuist een nieuwe aanbieding besteld met alleen glasvezel internet ook bij kpn.

Een nieuw modem is eigenlijk niet nodig.


Jammer te horen dat het probleem er nog steeds was met de nieuwe ontvanger @Meneersukkel

 

Over dit:

Kpn graag het abbonoment stopzetten per einde deze maand (pakket tv en internet).

Ik heb zojuist een nieuwe aanbieding besteld met alleen glasvezel internet ook bij kpn.

Een nieuw modem is eigenlijk niet nodig.

Dat kan niet op deze manier. Als je al een abonnement bij ons hebt, kun je niet de huidige aanbieding bestellen. Die bestelling zal uitvallen omdat jij geen nieuwe klant bent. Het wordt dan door de backoffice collega's verder verwerkt als een wijziging. 

Ik zie hier dat de order inderdaad bij de backoffice is beland. Maar op dat moment had je ook alweer los contact gehad met de collega's van de klantenservice en hebben zij je abonnement gewijzigd. Dit is ook al ingegaan zie ik.

 

Mocht je nog wel weer tv willen, dan kan dit. Dat is namelijk gewoon een wijziging. Je kunt in je MijnKPN tv weer toevoegen.

Je zit nu op de nieuwe stijl abonnementen. Wat betekent dat je dan een TV+ Box krijgt. Dit is een ander soort tv ontvanger dan je eerst had. Wellicht gaat het daarmee beter. En TV is ook maandelijks weer opzegbaar. Mocht het toch niet bevallen kun je het ook zo weer uitzetten.


Het kan zijn dat de tv ontvanger zowel bekabeld is én wifi gebruikt. 
Ga naar instellingen - apparaat - netwerk en kijk of de wifi aanstaat, die moet uit wanneer je al bekabeld bent. 

Hielp bij mij.