Skip to main content

Helaas was t maar zo. Voorbeeld ik wil graag Jinek, rtlnieuws en rtlweer zien en neem ze op. Ik kijk Jinek, schakel over naar op1 en wil vervolgens rtlnieuws en rtlweer kijken die zijn opgenomen. Lukt mij zelden! Oplossing is Jinek kijken, vervolgens opname wissen en opnieuw inplannen naar rtlweer en dan lukt het. Opvallend is wel dat ik deze problemen alleen heb bij rtl4. Jammer dat je geen opnametijd meer kunt instellen:-(

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Trutriny, welkom hier. 

Ik denk niet dat ik je helemaal begrijp. Als je die drie programma's opneemt. Je begint met Jinek. Vervolgens stop je deze opname en gaat weer naar Opnames en je start RTL Nieuws. Dan start deze opname niet? En heb je de ontvanger al eens gereset? Heb je het daarna nog? 


Ja het blijft een probleem. Bijv. 3mrt neem Jinek, rtlnieuws en rtlweer op. Ik speel ze af maar rtlweer krijg ik niet te zien. Oplossing zou kunnen zijn als ik Jinek 2x kan opnemen dus voor rtlnieuws en na rtlweer maar dat lukt niet. Ook via uitzending gemist lukt het niet. Ik moet dan zeker 19 minuten nieuws en reclames kijken voor ik bij het weer kom. Soms heb ik mazzel en lukt het wel en is de opname van rtlnieuws lang en kan ik de reclames skippen en rtlweer kijken. Dit is echt iets wat rtl bewust programmeerd, bij ziggo had ik dit ook. Het zou fijn zijn als je weer op de tijd kan opnemen en het zelf kan instellen want ook met extra ingelaste uitzendingen gaat het mis.


Mijn excuses, ik kan dus wel Jinek opnemen na rtlweer en het lukt mij wel om nu Jinek, rtlnieuws en rtlweer te kijken. Wel omslachtig maar voor nu werkt het. Heeft wel te maken met de programmering van rtl en niet met kpn. Alhoewel opnemen met tijdsinstelling maakt t wel makkelijker 


Ah, fijn dat je het nu duidelijk hebt en dat het werkt zoals je wilt. Mocht je nog weer een keer vragen krijgen, laat het dan weten.