Skip to main content
Beantwoord

Opnames SBS6 kloppen niet, ik krijg een heel ander programma te zien

• February 16, 2023
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Hallo,

Ik neem een programma op. Dat wordt vervolgens weergegeven bij opnames. Ik speel het af, maar dan verschijnt er een heel ander programma dat ik helemaal niet wil zien. Hoe kan dat?

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @JoMa2023, welkom hier. 

Dat is gek zeg. Dat heb ik nog nooit eerder gezien. Enige wat ik kan bedenken is dat SBS op dat tijdstip een wijziging in de gids heeft gedaan en deze niet (tijdig) aan ons door heeft gegeven. En er zo een ander programma is uitgezonden en dus opgenomen. Want als je een opname inplant dan plan je het tijdsdeel in waarin het programma uitgezonden wordt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2023

Hoi @JoMa2023, welkom hier. 

Dat is gek zeg. Dat heb ik nog nooit eerder gezien. Enige wat ik kan bedenken is dat SBS op dat tijdstip een wijziging in de gids heeft gedaan en deze niet (tijdig) aan ons door heeft gegeven. En er zo een ander programma is uitgezonden en dus opgenomen. Want als je een opname inplant dan plan je het tijdsdeel in waarin het programma uitgezonden wordt.Â