Beste KPN,
naast het probleem dat ik nog steeds (na maanden) geen HD kan ontvangen via mijn bekabelde TV+ kastje waarachter 100/100 glas ligt, en het feit dat de remote continu de verbinding verliest erwijl deze zop'n beetje naast de ontvanger ligt s-peelt er nog iets.
Bij zo'n beetje elk opgenomen programma worden er continu stukje overgeslagen als je deze terug kijkt.
Het gaat hier om een seconde of 4 a 5 en meermaals per programma. Erg vervelend kijken.
Dit komt alleen voor bij TV+ en niet in de apps op je mobiel of de browser op de pc.
Wat is hier aan te doen, ik wil niet meer resetten want dat helpt he-le-maal niets.
Bekabeling heb ik zelf doorgemeten met een LAN tester, niets mis mee.
Disney+, Plex, Netflix, het werkt allemaal goed en op de hoogst mogelijke beeldkwaliteit die beschikbaar is.
De aansluiting is als volgt, aan de kpn modem hangt een Asus (Multicast)) waarop de tv's zijn aangesloten. Ik heb dus de tv's ook eens rechtstreeks aangesloten gehad op het modem. Probleem blijft gewoon.
Dit is nu het 3e issue dat er speelt bij mijn KPN+.
Naast dat de andere issues maaaaaaaaaanden op zich laten wachten eer KPN er een of ander vaag onderzoek aan wil wijden hoop ik dat dit issue wat sneller opgelost kan worden, anders ben ik er wel klaar mee.