Skip to main content

mijn opnames spelen niet meer af wat kan ik hier aan doen? Fout melding 403-10146-2

admin: eigen topic aangemaakt

Deze foutmelding zegt mij niets en ook niet op www.kpn.com 

Welke TV decoder van KPN heb je?

Hoe is hij aangesloten?

Als je hem uitzet en na een minuut weer aanzet (met de schakelaar achterop de TV decoder), wat doet hij dan? 


Hi @Jcvh13, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Wat vervelend dat het niet meer lukt om opnames terug te kijken. Ik zie dat @joop2011 ook al heeft gereageerd, waarvoor dank. :relaxed: Mocht de tip van Joop (herstarten van de tv-ontvanger) het probleem niet verhelpen, zou je dan de tv-ontvanger kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Waarom haal je mijn vraag weg en krijg ik geen reactie op de vraag? Slechte service! Of mag er niet gezien worden dat de aangeboden opties niet werken? 
 

beide boven genoemde opties geprobeerd en ik kan me opname nog steeds niet terug kijken! 
Alle stappen uit de link geprobeerd maar helaas! 
 

hoe kan ik mijn opname nu wel kijk? Het betreft commando van zondag 6-9 die mijn zoon wil kijken! 
wij de ouders hebben gister wel die van zondag 13-9 terug kunnen kijken maar die van 6-9 was nog steeds niet haalbaar!
 

zeer spijtig! 


Hoi @Bendol , jouw vraag is niet weggehaald. We hebben jouw vraag afgesplitst naar een eigen topic,  zodat we jou daar de volle aandacht kunnen geven. Door te reageren in het topic van iemand anders wordt het onoverzichtelijk en loop je het risico dat er dingen door elkaar gaan lopen. Zodra jouw topic aan de beurt is krijg je daar een reactie.


Reageer