Skip to main content

Ik heb vanmiddag 1 aflevering 911 Lone Star uit de opnames verwijderd, want de ondertitels waren beschikbaar om toe te voegen aan externe afleveringen die ik lokaal op server heb staan. Anyway, ik wil net even Kindig Customs kijken en kom erachter dat er maar 1 (S07E12) staat. Ik moest nog vanaf S07E05 verder kijken. Ineens ziet mijn vriendin dat we 74% vrije ruimte hebben. Vanmiddag was dat nog 43%. Is er een backup teruggezet of zo? Is er een storing? Pluspakket, Ziggo Sport Totaal en Duits pakket zijn actief.

Ha @CreativeS, wat vreemd! Zijn ze op beide ontvangers verdwenen? Had je deze opnames ingesteld via de ontvanger of via itv online? Het pluspakket is inderdaad ook niet gedeactiveerd geweest. Daar kan het ook niet aan liggen. Zijn ze via itv online nog wel te zien? Of ook niet meer? Ik weet niet zo goed of ik ze terug kan krijgen voor je, maar ga, met de antwoorden op deze vragen, wel m'n best voor je doen.


Hallo @Marcia_ ,

 

Dank voor je reactie. Ik heb alles gecheckt. Ontvanger boven, online… nergens. Overal zijn ze weg. Nu kan ik gelukkig het één en ander wel opvangen, maar het ging mij meer om de ontstane situatie. Dit is de eerste keer dat gewoon 30% zo maar weg is. Ik kan er geen logische verklaring voor vinden.


Overigens… opnames waren ingesteld via de ontvanger. Voor de zekerheid ook wachtwoord gewijzigd… je weet maar nooit :laughing:


Dat is inderdaad gek! Ik zie, ook naar aanleiding van je reactie, geen reden waarom dit heeft kunnen gebeuren. Dus ik kan ze niet meer terugbrengen, helaas. Wel geef ik het intern door, mochten we hier vaker tegenaan lopen, hebben we een voorbeeld. Excuses voor het ongemak!


Dat is inderdaad gek! Ik zie, ook naar aanleiding van je reactie, geen reden waarom dit heeft kunnen gebeuren. Dus ik kan ze niet meer terugbrengen, helaas. Wel geef ik het intern door, mochten we hier vaker tegenaan lopen, hebben we een voorbeeld. Excuses voor het ongemak!

 

Kan dit eventueel te maken hebben met de update voor de ontvanger? 20 juli was de dag dat dit gebeurde en de update voor het ‘normale volk’ (geen testploeg) zou op die datum beginnen?

 

 


We hebben geen andere meldingen gezien van verdwenen opnames, voor zover ik weet. Dat lijkt me ook echt een reden om een update uit te stellen als de testploeg daar wel tegenaan zou lopen. Het zou misschien kunnen, maar ik ga er eigenlijk niet vanuit!


Niets zo veranderlijk als software… wat bij de één perfect werkt, kan bij de ander voor behoorlijk wat irritatie zorgen. Bij Ziggo ook al eens opnames kwijtgeraakt op onze Ziggo Next door testsoftware, maar daar waren we van op de hoogte vanwege de voorwaarden.