Skip to main content

Sinds afgelopen woensdag 13 oktober 2021 zie ik mijn opnames niet meer in de lijst.

Is er een probleem mee?

Even de ontvanger terug zetten naar fabrieksinstellingen wil nog wel eens de oplossing zijn.


Zelfde probleem ook via online kijken in de browser tv.kpn.com.:frowning2:


Heb je wellicht je abonnement aangepast recent?


Ja dat heb ik enkele weken geleden (eind september). Ziggo Sport erbij. Maar toen was het probleem niet. Is afgelopen woensdag pas begonnen.

Is er een aanpassing geweest dat er bij geen ruimte geen opnames meer worden bewaard? Daar heb ik nooit eerder problemen mee gehad.


Dan zal er toch een moderator aan te pas moeten komen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of twee. Meer kan je niet doen helaas.


@Joep1965 Bedankt voor je reacties tot zover :pray_tone1::thumbsup_tone1:


Hoi @Maurge, van harte welkom op ons forum! Fijn dat Joep je al op weg geholpen heeft en dat je op zijn advies je gegevens al in je profiel gezet hebt. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Afgezien van het aanzetten van Ziggo Sport zie ik geen andere wijzigingen aan je pakket, het Opnemen pakket is bijvoorbeeld niet uit- en weer aangezet. Kan je meer vertellen over wat er precies aan de hand is? Mis je specifieke opnames of mis je ze allemaal? Zie je ze wel verschijnen bij geplande opnames als je nieuwe inplant, en verschijnen deze later wel bij de gemaakte opnames? En hoe oud waren de opnames (ongeveer) die je mist? Het is namelijk wel zo dat opnames maximaal 12 maanden worden bewaard.


Hoeveel ontvangers heb je? 


@Maurge We hebben nog geen nieuwe reactie van je gezien, ik hoop dat het een goed teken is. Zo niet, beantwoord je dan onze vragen? Dan zoeken we samen verder.

Hoi @Maurge, van harte welkom op ons forum! Fijn dat Joep je al op weg geholpen heeft en dat je op zijn advies je gegevens al in je profiel gezet hebt. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Afgezien van het aanzetten van Ziggo Sport zie ik geen andere wijzigingen aan je pakket, het Opnemen pakket is bijvoorbeeld niet uit- en weer aangezet. Kan je meer vertellen over wat er precies aan de hand is? Mis je specifieke opnames of mis je ze allemaal? Zie je ze wel verschijnen bij geplande opnames als je nieuwe inplant, en verschijnen deze later wel bij de gemaakte opnames? En hoe oud waren de opnames (ongeveer) die je mist? Het is namelijk wel zo dat opnames maximaal 12 maanden worden bewaard.

Hoeveel ontvangers heb je? 

Â