Skip to main content

De laatste paar dagen hebben wij problemen met de opnames.

Als ik bv een film of programma opneem, staat er met wat mazzel alleen het laatste half uur op de opname.....…

Vreemd en irritant probleem.

 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Om welk programma op welke zender gaat het?

Is het programma van de zender wel op het juiste tijdstip gestart?


Een arris vip2952 vp en maakt niet uit welke zender... SBS6, spike, rtl8.…

 

Ook verschillende dagen, tijdstippen.... Inderdaad heel irritant.

Ik kan wel terugkijken, maar neem het juist op zodat ik de reclames door kan spoelen en het minder tijd kost allemaal 😁


Vul je gegevens (als je dat nog niet hebt gedaan) in je account van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (medewerker KPN) je helpen.

 

P.S.

Alleen de moderator kan die gegevens zien. 


Kpn weet wat ik aan apparatuur en aansluiting heb.

Maandag bel ik ze ook even, zal vast iets met een update zijn ofzo.

Kijken ze wel even mee naar een oplossing.

 

Maar wellicht dat er meer mensen last van hebben, dus ik dacht ik post het hier ook eens een keer... 😊


0800-0402 gratis, maar ik denk dat je dit ook al wist.

 

En een moderator laten meekijken kan heel handig zijn, dus vandaar mijn verzoek om je gegevens in je account zo compleet mogelijk in te vullen.

 

Bij ons werkt alles, gelukkig, goed. 

 

De Arris 2952 is een goede KPN tv decoder. 


Even voor de zekerheid. Staat de interne klok in jouw ontvanger wel op de juiste tijd? 

Als die klok een uur verkeerd staat, dan gaat alles mis. 

 


Tot 2 weken geleden deed hij het prima, dus vraag me dan af hoe dit ineens veranderd kan zijn.…

Nu ben ik een digibeet hoor.... Maar ik heb zelf niets aangepast.


Hi @HelgaS, wat gek dat je opnames sinds kort niet goed gemaakt worden, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik zie dat Joop en Noordzee al toegesneld zijn in jouw topic. 

Aangezien dit probleem ineens ontstaan is, is het verstandig om wat dingen na te kijken. Heb je de tijd nog gecontroleerd, zoals Noordzee tipte? Heb je intussen contact gehad met onze klantenservice? Zo niet, of als het onveranderd is, dan raad ik je aan om de tv-ontvanger een volledige reset (stap 2) te geven. Dat helpt in veel gevallen goed. 

Als je intussen een oplossing gevonden hebt of als je vragen hebt, laat het gerust weten.


Hoe je de tijd controleert heb ik niet kunnen vinden.

We hebben wel alles even gereset, en nu neemt hij weer keurig volgens de juiste tijd op 😊


Hoe je de tijd controleert heb ik niet kunnen vinden.

We hebben wel alles even gereset, en nu neemt hij weer keurig volgens de juiste tijd op 😊

Hi Helga, goed om te horen! De tv-ontvanger resetten helpt inderdaad in veel gevallen goed, fijn dat dat nu ook zo is.

Je weet ons hier te vinden als we je ergens mee kunnen helpen.