Skip to main content

Het terug kijken van opnames is erg vervelend loopt continu vast alles gereset maar blijft het doen me internet is goed nooit problemen mee eigenlijk nergens mee alleen met de opnames wat kan ik doen

Hi @does1! Dat is niet handig. 

Ik raad je aan om eerst de tv-ontvanger te resetten, ook wel frisse start genoemd. Mocht je een TV+ ontvanger hebben, dan kun je deze op een andere manier resetten. 

Mocht dat niet helpen, wil je dan laten weten welke ontvanger je hebt (staat op de sticker aan de onderkant) en hoe deze aangesloten is? Loopt er bijvoorbeeld een internetkabel rechtstreeks van de ontvanger naar je modem, of zit er nog andere apparatuur tussen? 

Ik hoor het graag! 


Frisse start helpt niet 

Internetkabel zit rechtstreeks naar de modem

 


Dankjewel @does1! Voor de duidelijkheid, dit speelt dus alleen bij opnames en terugkijken? De apps op de ontvanger (Netflix bijvoorbeeld) en regulier live TV kijken gaan wel goed? 

Ik zie daarnaast dat je twee ontvangers hebt, speelt dit probleem op beide ontvangers, of op één? Mocht het op één ontvanger spelen, zou je de ontvangers dan eens van plek willen wisselen? Ik ben benieuwd of het probleem dan met de ontvanger mee verhuist of dat het op dezelfde plek blijft.Â