Skip to main content

Sinds 2 dagen kan ik mijn opnames niet terug kijken , als je op afspelen drukt geeft hij aan server probleem probeer later opnieuw. 

Heb al een herstart gedaan van ontvanger en modem en stappenplan doorlopen, maar probleem blijft bestaan. Als ik nu een reset doe ben ik mijn opnames kwijt. 

Wie weet nog iets. 

 

Hi @Karlijn S en welkom bij de KPN Community! Gek dat dit maar niet wil lukken. 😕 Bij geen enkele opname?

Het resetten van je tv-ontvanger zorgt er overigens niet voor dat je opnames verloren gaan. Ze staan online (op de cloud) opgeslagen, dus je kunt gerust resetten!
Controleer in de tussentijd ook of de opnames via iTV Online wel te zien zijn.
Ben benieuwd of het daar wel lukt. 🤞


Itv-online doet het ook niet.. probleem met afspelen van video staat er dan. @Sanne van KPN 

Bedankt voor uitleg dat opnames dan niet verdwenen zijn. Ga de reset proberen. 


Heb hem teruggezet naar fabrieksonstellingen en hij doet het nog niet.... 😣


Jammer dat dit niet geholpen heeft. 😕 Gebeurt dit bij alle opnames of bij één specifieke? 


Ja gebeurd bij alle opnamens helaas... 😐


Hallo @Karlijn S ,

Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode. Dan zou het weer moeten werken. 


Hier zelfde probleem. Alles al geprobeerd. KPN gebeld. 15 minuten in wacht gezet en ineens contact weg. Nu weer aan het wachten 


Dan ben ik bij jullie beiden benieuwd of de tip van Noordzee gewerkt heeft: 

Hallo @Karlijn S ,

Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode. Dan zou het weer moeten werken. 

 


Dat hielp niet. Het bleek een landelijke storing te zijn. Wat ik echt heel storend heb gevonden, is dat je inderdaad lang in de wacht staat en vervolgens weer opnieuw kan beginnen met de volgende collega. Geen enkel excuus. 


Het was na een aantal dagen van zelf opgelost gelukkig.... 


Reageer