Skip to main content
Beantwoord

Opnames terugkijken niet meer gegroepeerd

  • June 11, 2020
  • 8 reacties
  • 181 keer bekeken

AvLierop
Topper

Vandaag zag ik dat iTV weer helemaal vernieuwd is. De nieuwe indeling spreekt mij erg aan.

Het enige wat ik mis is de groepering van opnames. Als je een serie opnames maakte werden die in het verleden gegroepeerd weergegeven. Vooral bij veel opnames is dit gemakkelijk.

Ik zie het nu niet meer terug. Klopt dit en zo ja wordt dit nog aangepast?

Beste antwoord door Chrizziey

@AvLierop goed om te horen dat de opnames weer in een mapje komen. Ik vermoed dat je misschien een schoonmaak in de geplande opnames hebt gehad, want zodra je iets uit de geplande opnames verwijderd, worden ook de serieopnames voortaan gezien als losse opnames. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • June 11, 2020

Hallo @AvLierop,

Zover ik weet worden serie opnames nog gewoon in mapjes weergeven zolang het geen losse opnames zijn. Ik werk inmiddels al bijna 3 maand met deze nieuwe software.
Het kan wel zijn, omdat in de nieuwe omgeving verlopen opnames automatisch verwijderd zouden moeten worden, dat die opnames los komen, maar ook dit heb ik niet ervaren. 


AvLierop
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 11, 2020

Hallo @AvLierop,

Zover ik weet worden serie opnames nog gewoon in mapjes weergeven zolang het geen losse opnames zijn. Ik werk inmiddels al bijna 3 maand met deze nieuwe software.
Het kan wel zijn, omdat in de nieuwe omgeving verlopen opnames automatisch verwijderd zouden moeten worden, dat die opnames los komen, maar ook dit heb ik niet ervaren. 

Dag @ChrisWissink ,

Dan denk ik dat we het over verschillende software hebben. De software waar ik het over heb is er pas sinds vandaag.

UI: 4.98.207

Software versie: 8.0.95_2


Forum|alt.badge.img+16
  • June 11, 2020

Dag @ChrisWissink ,

Dan denk ik dat we het over verschillende software hebben. De software waar ik het over heb is er pas sinds vandaag.

UI: 4.98.207
Software versie: 8.0.95_2

Nee hoor @AvLierop, ik behoor tot de testgroep van de software. Dus ik loop tegenwoordig zelfs 2 versies voor op reguliere uitrol, maar op 8.0.95_2 heb ik dit probleem niet gehad en nu op 8.0.98_1 ook niet. 


AvLierop
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 11, 2020

Hallo @AvLierop,

Zover ik weet worden serie opnames nog gewoon in mapjes weergeven zolang het geen losse opnames zijn. Ik werk inmiddels al bijna 3 maand met deze nieuwe software.
Het kan wel zijn, omdat in de nieuwe omgeving verlopen opnames automatisch verwijderd zouden moeten worden, dat die opnames los komen, maar ook dit heb ik niet ervaren. 

Dag @ChrisWissink ,

Dan denk ik dat we het over verschillende software hebben. De software waar ik het over heb is er pas sinds vandaag.

UI: 4.98.207

Software versie: 8.0.95_2

Bedankt voor de extra informatie. Ik wacht even af wat er gebeurd. Nu staat alles los. Wellicht dat alles wat vanaf vandaag opgenomen wordt wel in mapjes komt.


AvLierop
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 12, 2020

Update: oude programma's staan los in het lijstje, nieuwe opnames komen gegroepeerd in het lijstje. 


Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • June 12, 2020

@AvLierop goed om te horen dat de opnames weer in een mapje komen. Ik vermoed dat je misschien een schoonmaak in de geplande opnames hebt gehad, want zodra je iets uit de geplande opnames verwijderd, worden ook de serieopnames voortaan gezien als losse opnames. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 12, 2020

Is het in die nieuwe nog steeds mogelijk je opnames op alfabet te zetten? Ook dan staan de oude series (weer) bij elkaar. :wink: .


Forum|alt.badge.img+16
  • June 12, 2020

Is het in die nieuwe nog steeds mogelijk je opnames op alfabet te zetten? Ook dan staan de oude series (weer) bij elkaar. :wink: .

Ja klopt, alleen dan niet in een mapje. :slight_smile: