Skip to main content

Sinds een maand of 2 in het bezit van een TV+ box. Wat ik merk is dat bij het afspelen van opnames de opname regelmatig een seconde of 2 overspringt. Dit gebeurt ook bij het terugkijken van programma’s via de gids. Soms gebeurt dit niet, en soms meerdere keren per aflevering. 
 

ik heb mijn box al een keer gereset, en ook de box bekabeld aangesloten. Echter blijft hij vaak overspringen. Als ik de opname vervolgens terugspoel springt hij precies op hetzelfde moment weer over. Het lijkt dus in de opname of in het terugkijken zelf te zitten en niet zozeer in het netwerk tijdens het afspelen. 
 

voorbeeld: terugkijken via de tv gids bij het programma Khalid en Sofie van woensdag 5 oktober met nog 34:58 op de teller (weet even niet hoe ik het anders kan omschrijven).

daar slaat de box gewoon een seconde of 2 van de uitzending over. 
 

tv+box zit via DVS1200 aangesloten, ook bekabeld hetzelfde probleem. Voorheen had ik een VIP5202 en daar had ik het probleem niet. 
Modem: BOX 12.

 

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? 

@OlafOtten Dat is helaas een bekend probleem maar dit staat op de radar en zal in de komende weken worden uitgerold, zie ook:

 

 


@OlafOtten Dat is helaas een bekend probleem maar dit staat op de radar en zal in de komende weken worden uitgerold, zie ook:

 

 

Dank voor je antwoord Remco, ik kon de vraag zo snel niet vinden. 👍🏻