Skip to main content

Als ik probeer een opname te bekijken valt hij steeds uit en schakelt over naar de tv. Als ik dan naar de gids wil krijg ik onderaan het tv scherm een balkje van de opname alsof hij nog steeds loopt en de vraag of ik de opname wil stoppen en terug wil naar het menu. Als ik dan op JA druk, pauzeert de tv en moet ik rare capriolen uithalen om de tv weer verder te laten gaan. Verder werkt de pauze stand niet. Ik krijg een foutmelding (-601) en de melding dat er een fout is ontstaan bij Live tv Pauzeren. 

Ik heb de forums uitgeplozen en de daar aangegeven tips gevolgd (opnieuw opstarten van de tv-ontvanger op diverse manieren, de fabrieksinstellingen weer instellen, en het verwijderen en inladen van software) maar dat heeft de situatie niet veranderd. Graag advies. Als ik de forums lees, zie ik dat diverse mensen vermoeden dat het een bandbreedte probleem is?

Hoi @RoosRteA. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw opnames steeds onderbroken worden tijdens het terugkijken. Jouw tv-ontvanger is aangesloten op de Experia Box. Maak je gebruik van een netwerkkabel of een draadloze verbinding set? Zou je jouw gegevens alvast achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!


Hoi @RoosRteA. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw opnames steeds onderbroken worden tijdens het terugkijken. Jouw tv-ontvanger is aangesloten op de Experia Box. Maak je gebruik van een netwerkkabel of een draadloze verbinding set? Zou je jouw gegevens alvast achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!

Ik heb helaas geen bericht van jou ontvangen. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord/oplossing hebt gekregen op jouw vraag. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer