Skip to main content

 

Ik heb een aantal opnames van een programma, maar dan de hele serie. Deze stonden voorheen keurig in een ‘map’ met de naam van het programma en dan dus alle afleveringen erin. Sind een tijdje is dt niet meer zo, niet alleen op de KPN+ box, maar ook via de webinterface. Het is een onoverzichtelijk geheel geworden en dat zou ik graag weer anders zien. Sommige programma’s zet hij wel netjes in een ‘map’. Hoe dan?

 

Foto gemaakt via de webinterface, maar op de KPN+ Box ziet het er net zo uit bij mij. Kwestie van een instelling wellicht of toch juist niet?

Dank je Erik. Ik hoop dat het gaat werken binnenkort. 


Ik heb trouwens de titel iets aangepast. En ik markeer even Arjan's uitgebreide reactie als antwoord. Dan ziet het tv team ook sneller wat er precies aan de hand is.


Maar, wat ik uit dit topic begrijp, is dat er nu bij annuleren van een serie opname 2 dingen kunnen gebeuren.

  • Als er nog geplande opnames zijn, dan vervalt het mapje en worden de al opgenomen afleveringen enkele
  • Als er géén geplande opnames zijn, dan blijft het mapje bestaan

Dat lijkt mij niet de bedoeling, dus ik ga dit doorgeven aan het tv team.

 

TV team gaat hiernaar kijken, want dit is inderdaad niet de bedoeling. Echter zijn hier mensen bij nodig die op het moment op vakantie zijn. Betekent dat dit voor nu zo zal blijven.

Ik kom er na de vakantieperiode op terug. Tot die tijd markeer ik dit even als antwoord.

 

Toevoeging na de vakantie: dit is inmiddels opgelost. Opnames blijven nu in het mapje als je de opname annuleert.


Dank je voor het terugkoppelen Erik. Uiteraard begrip voor. Vakantie hebben we allemaal nodig 😊