Skip to main content

99 van de 100 malen . Lukt het niet om een programma van canvas , in zijn geheel op te nemen. Zo ook gisteren 24 hours in police custedy . Het programma begint na 21 minuten opname . Dus het einde staat er niet op . En om het programma op te nemen wat daarna komt . Is ook geen optie. Namelijk canvas lus van minimaal 9 uur 

99 van de 100 malen . Lukt het niet om een programma van canvas , in zijn geheel op te nemen. Zo ook gisteren 24 hours in police custedy . Het programma begint na 21 minuten opname . Dus het einde staat er niet op . En om het programma op te nemen wat daarna komt . Is ook geen optie. Namelijk canvas lus van minimaal 9 uur 

Als ik iets opneem op Canvas neem ik vaak het programma erna ook op om te voorkomen dat ik het einde mis. Een programma van 9 uur is natuurlijk wel heel lang. Maar ja het zal voor de zekerheid wel moeten want je kunt deze zenders niet terugkijken, ook niet online want dan moet je in België wonen.


Online terugkijken van de Belgische zenders is voor Nederlanders wel mogelijk. NLziet biedt die mogelijkheid bij Eén, Canvas, Ketnet.


99 van de 100 malen . Lukt het niet om een programma van canvas , in zijn geheel op te nemen. Zo ook gisteren 24 hours in police custedy . Het programma begint na 21 minuten opname . Dus het einde staat er niet op . En om het programma op te nemen wat daarna komt . Is ook geen optie. Namelijk canvas lus van minimaal 9 uur 

 

Bekende irritatie.

In België loopt het programma ervoor soms veel te veel uit.

En dan is 15 minuten uitloop helaas niet voldoende.

Heel soms doen wij wat @Ingrid3 ook doet, het volgende programma ook opnemen.

 

@KPN is het mogelijk om in dit soort gevallen zelf voor een langere uitloop te kunnen kiezen?

Misschien een update hiervoor of zo? 


@joop2011

Zelf instellen gaat helaas niet kunnen.

Programma's worden centraal één keer opgenomen. Iedereen die van te voren heeft aangegeven om het '’op te nemen'’ (...) krijgt toegang tot die éne opname. Het is dus onmogelijk daarop individuele invloed op toe te láten passen.

De uitloop is overigens 20 15 minuten op de epg tijd.


@joop2011

Zelf instellen gaat helaas niet kunnen.

Programma's worden centraal één keer opgenomen. Iedereen die van te voren heeft aangegeven om het '’op te nemen'’ (...) krijgt toegang tot die éne opname. Het is dus onmogelijk daarop individuele invloed op toe te láten passen.

De uitloop is overigens 20 minuten op de epg tijd.

 

Dit was toch altijd 15 minuten?

20 minuten is op zich voldoende (behalve bij enkele Belgische zenders).

 

@PeterG in de praktijk is het wel degelijk mogelijk, ik denk alleen dat KPN dat nooit gaat doen.

Dan moeten ze inderdaad het programma 2 keer opslaan en dat is inderdaad niet echt handig.

Hoewel harde schijf ruimte niet echt duur meer is. 


Online terugkijken van de Belgische zenders is voor Nederlanders wel mogelijk. NLziet biedt die mogelijkheid bij Eén, Canvas, Ketnet.

NLziet dit wist ik niet!


Hoi, @joop2011 , je hebt gelijk. Het is 15 minuten uitloop inderdaad. Staat nota bene ook op m'n eigen site bij de FAQ over opnemen bij kpn.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/faq-opnemen-in-the-cloud-kpn/ .