Skip to main content

Ik weet dat het voor sommige zenders niet mogelijk is om opnames terug te kijken via de mobile app. Maar sinds een paar weken kan dit ook niet meer voor opnames voor de NL zenders 1,2,3.

Het lijkt me dat dit niet aan de rechten zal liggen van deze zenders.

Is er iets veranderd in de settings? 

Alvast dank voor jullie hulp.

Groeten,

Erna

Hoi, welkom op 't forum.

Nee. Niks veranderd.

Hier even getest al neem ik weinig op van NPO aangezien dat makkelijk is terug te kijken via de gids en NPOstart 😉.

Hier werkt 't met een npo opname.

Mobiele app via telefoon of tablet?

Android? Indien ja, welke versie? Moet ten minste Android 7 zijn.

iOS? Ten minste iOS 12.

 


Hallo @PeterG 

hartelijk dank voor je reactie.

We kijken via onze iphone app, IOS 16.7.1

De melding is "deze opname kun je alleen op de tv ontvanger bekijken” en het gaat toch echt om programma's opgenomen van NPO1 (gebroeders van Rossem, Denkend aan Holland).

Kan er nog iets anders mis zijn?

Groeten,

Erna


Kan er nog iets anders mis zijn?

Dat er iets mis is is wel duidelijk. Maar ik denk dat het TV team hier even in moet duiken. En dat kan alleen via een kpn moderator hier. Staan al je gegevens al in je forumprofiel?

https://forum.kpn.com/settings/profile (onderaan ingevulde formulier opslaan)

Je zou nog kunnen proberen uit te loggen en opnieuw in te loggen. Of ietsje drastischer app verwijderen; opnieuw downloaden en inloggen.

Werkt het trouwens ook niet via de website http://tv.kpn.com ?

Opname Broeders van Rossem speelt hier op de smartphone.


@PeterG 

dank voor het snelle antwoord!

Ook via de website krijg ik dezelfde melding :-(

Uitloggen en weer inloggen doen we bijna dagelijks omdat de app ons er steeds uit gooit, zodra we een programma hebben opgestart. Niet fijn, maar hier is mee te leven.

We zullen nog even proberen om de app te verwijderen, kijken of dat helpt. Ik ga ervan uit dat we dan een nieuwe opname moeten maken om het uit te proberen?

Ik zal het forumprofiel even aanvullen met modemgegevens etc.

Dank!


Helaas hebben de moderators een wachtrij van 4 à 5 dagen.

sinds een paar weken

Dan kan die rij er tot de 16de / 17de er ook nog bij.


Wij wachten geduldig af :-)


Hi @kanogirl, fijn om te zien dat Peter je al op weg geholpen heeft! 

Heb je intussen zijn tips nog kunnen proberen? Maakt het verwijderen van de app en opnieuw installeren nog verschil? Speelt hetzelfde probleem als je de betreffende opname vanaf een ander apparaat probeert te kijken? En maakt het nog uit als je de cookies verwijdert in de internetbrowser die je gebruikt? 


Hallo @Alexandra 

Dank voor je reactie.

Helaas heeft het niet geholpen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Inloggen via een andere telefoon, ipad of onze computer helpt ook niet.

Zojuist nog even de cookies verwijderd, maar dat helpt ook niet voor de huidige opnames.

Ik zal even een proefopname doen van een ander programma op NPO1; kijken of deze ook niet terug te kijken is nu we al deze dingen geprobeerd hebben of dat het probleem voor toekomstige opnames wel verholpen is.

Ik kom er zsm op terug.

Groeten

Erna


Hallo @Alexandra  en @PeterG 

Goed nieuws!

Zojuist een programma opgenomen van NPO1 en dat kan ik gewoon terugkijken via de mobile app.

Geen idee welke actie het probleem opgelost heeft, maar in ieder geval kan ik weer opnemen en kijken. Hartelijk dank voor jullie snelle hulp!

groeten, Erna


Top! Mogelijk eerdere opnames niet, maar vanaf nu wel weer. 


@kanogirl Wat fijn, dankjewel voor de terugkoppeling! Als je toch iets opmerkt of vragen hebt, dan weet je ons hier te vinden.