Skip to main content

Kan ik in Engeland mijn tv opnames bekijken op mijn telefoon via de app.

Ik ben bang van niet.

Engeland is geen lid meer van de EU.

En je kan zo wie zo in het buitenland maar van een paar zenders de opname kijken.

I.v.m. auteursrechten en wat de zender voorschrijft.

 


En je kan zo wie zo in het buitenland maar van een paar zenders de opname kijken.

Als een zender in heel de EU te bekijken is, dan zijn de opnames van die zender sowieso ook in de hele EU te bekijken. Wel kunnen opnames van individuele programma's geblokkeerd zijn voor het terug kunnen kijken via de site en app maar dat geldt dan ook In Nederland en zelfs thuis.


En je kan zo wie zo in het buitenland maar van een paar zenders de opname kijken.

Als een zender in heel de EU te bekijken is, dan zijn de opnames van die zender sowieso ook in de hele EU te bekijken. Wel kunnen opnames van individuele programma's geblokkeerd zijn voor het terug kunnen kijken via de site en app maar dat geldt dan ook In Nederland en zelfs thuis.

 

Wat bedoel je @wjb ?

Engeland is geen onderdeel van EU meer sinds de Brexit.


En je kan zo wie zo in het buitenland maar van een paar zenders de opname kijken.

Als een zender in heel de EU te bekijken is, dan zijn de opnames van die zender sowieso ook in de hele EU te bekijken. Wel kunnen opnames van individuele programma's geblokkeerd zijn voor het terug kunnen kijken via de site en app maar dat geldt dan ook In Nederland en zelfs thuis.

 

Wat bedoel je @wjb ?

Engeland is geen onderdeel van EU meer sinds de Brexit.

Ik heb het niet over Engeland maar over "in heel de EU". Ik reageer immers op jouw opmerking dat je opnames sowieso in het buitenland maar van een paar zenders zou kunnen bekijken.


@wjb deze topic gaat over Engeland.😉😊


@wjb deze topic gaat over Engeland.😉😊

Wat bedoel je dan met…

En je kan zo wie zo in het buitenland maar van een paar zenders de opname kijken.

...want in Engeland kan je sowieso geen opnames van welke zender dan ook bekijken.


Wijllies vraagt: 

Kan ik in Engeland mijn tv opnames bekijken op mijn telefoon via de app.

In het Verenigd Koninkrijk werkt de iTV app helemaal niet met de streams. Alleen opnames inplannen, om thuis of in een EU land te kijken, kan wel.

Het Verenigd Koninkrijk maakt geen deel meer uit van de EU.


@wjb 

Ik bedoelde dat ik uit ervaring weet dat je veel opnames niet kunt zien.

O.a. BBC en BBC first.

 

En dat je in Engeland geen opnames kunt zien, dat vermoede ik inderdaad al. 😉😊


Dank jullie wel voor de reacties had gehoopt dat het ging lukken dus niet.