Skip to main content
Beantwoord

Opnames van VRT kan ik niet bekijken vanuit België

• September 1, 2025
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Tijdens jullie telefoongesprek om ons te werven zou het mogelijk zijn om al onze opnames te bekijken in het buitenland. De opnames van de VRT werken dus niet in het buitenland. Aangezien we aan de grens van België wonen valt dit zwaar tegen. We zijn gewoon misleid. Wat kunnen jullie hier aan doen?

Beste antwoord door PeterG

Tja. Ook expliciet VRT, Duitse en Britse zenders gevraagd? Zelfs dat weten ze vaak helaas ook niet te vertellen en zeggen standaard ja.

Op de kpn site zie ik het ook nergens duidelijk vermeld. Maar hier weten we het wel. Zelfs mijn specialiteit. 

Dit staat al bijna een jaar ook op m'n site. En al jaren had ik het staan w.b. VRT, (3 zenders) BBC (3 zenders) en ARD / ZDF.

OPNAMES EN TERUGKIJKEN NIET ALTIJD BESCHIKBAAR:
Verder zijn opnamen van Love Nature, IN Plus, Njam, Beleef KPN, Crime & Investigation, Nick Toons, Cartoonito, RTL Telekids, Cartoon Network, Al jaazera, E! entertainment, RTL Lounge, RTL Crime, RTL Z, France 2, RTV-7, RAI UNO, 100% NL, Stingray clasical, MTV 00’s, TRT, TV 538, BBC NL, BBC One, BBC Two, de Vlaamse zenders, ID, MTV Live, Duitse zenders. Alleen via de decoder te bekijken. En dus alleen thuis op je Nederlandse adres.

Bron: https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-mobiel-kijken/

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 4, 2025

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Even voor mijn beeldvorming je hebt een vaste aansluiting van KPN in Nederland en plant deze opnames thuis in en deze zijn dan onderweg niet te bekijken in het buitenland? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2025

Remco dat klopt. De Belgische opnamen van de VRT zijn niet te bekijken in het buitenland. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 4, 2025

Opnames VRT zijn bij kpn alleen beschikbaar op het thuis adres in Nederland inderdaad. 

Ziggo heeft die rechten voor VRT "buiten de deur" wel ingekocht.

En NLZIET kun je ook nog gebruiken. Daar kun je voor VRT tot 7 dagen terugkijken. Opnemen biedt NLZIET niet. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2025

Hier balen we van. Expliciete gevraagd of we onze opnames in het buitenland konden bekijken vanuit de camper en de verkoper vertelde dat dit kon. Misleidend verkoopverhaal!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 4, 2025

Tja. Ook expliciet VRT, Duitse en Britse zenders gevraagd? Zelfs dat weten ze vaak helaas ook niet te vertellen en zeggen standaard ja.

Op de kpn site zie ik het ook nergens duidelijk vermeld. Maar hier weten we het wel. Zelfs mijn specialiteit. 

Dit staat al bijna een jaar ook op m'n site. En al jaren had ik het staan w.b. VRT, (3 zenders) BBC (3 zenders) en ARD / ZDF.

OPNAMES EN TERUGKIJKEN NIET ALTIJD BESCHIKBAAR:
Verder zijn opnamen van Love Nature, IN Plus, Njam, Beleef KPN, Crime & Investigation, Nick Toons, Cartoonito, RTL Telekids, Cartoon Network, Al jaazera, E! entertainment, RTL Lounge, RTL Crime, RTL Z, France 2, RTV-7, RAI UNO, 100% NL, Stingray clasical, MTV 00’s, TRT, TV 538, BBC NL, BBC One, BBC Two, de Vlaamse zenders, ID, MTV Live, Duitse zenders. Alleen via de decoder te bekijken. En dus alleen thuis op je Nederlandse adres.

Bron: https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-mobiel-kijken/