Skip to main content

Ik neem series vanuit het pluspakket op. In dit geval van RTL Lounge. Als de opnames circa 5 weken oud zijn verdwijnen ze. Waarom is dit?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Van harte welkom op ons forum @JuG!

Wat gek dat opnames zo snel verdwijnen, je hoort ze een jaar te kunnen bewaren. Hoe bekijk je de opnames, via de tv-ontvanger of via iTV online? Maakt het nog verschil als je het via de andere manier probeert? Wat bedoel je precies met dat ze verdwijnen, verdwijnen ze dan uit de lijst met opnames? En maakt het verschil als je jouw tv-ontvanger een frisse start geeft?


Er is een tijd geweest dat ingeleveerde apparaten zonder volledig naar de fabrieksinstellingen te zijn gereset direct werden doorgestuurd naar andere klanten. Die verwijderde dan de opnames waar zij geen interesse in hadden., Mogelijk kan @Alexandra kijken of dat bij jou ook weer het geval is als  korter dan 6 maanden geleden een apparaat hebt omgeruild.,

Ik ben niet zo actief in dit forum, de laatste 2 dagen weer wel, maar ik dacht dat het me opviel dat ik jou vraag meer heb gezien.  

Hoewel, ik zag ook net een item waarin iemand vertelde dat iemand onterrecht zijn ITV Id gebruikte dan kan het dus ook. 


@JuG Ik heb nog geen nieuwe reactie van je gezien. Als je vragen hebt of als we je hiermee kunnen helpen, laat het dan gerust weten!