Skip to main content
Beantwoord

Opnames verdwenen

  • March 11, 2020
  • 14 reacties
  • 628 keer bekeken

Wij hebben sinds deze week ook dit probleem. Alle opnames verdwenen. Bij de geplande opnames staat alles nog? Heel erg vervelend!!!!

Beste antwoord door Bart van KPN

Nu werkt alles dus weer zoals verwacht. Ik begrijp dat je baalt van de opnames. Echter ik kan deze niet meer voor je terugkijken hoe graag ik ook wil. Excuses daarvoor.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

  • March 12, 2020

Ik raad je aan je ontvanger uit te zetten (knopje 8erop) en vervolgens de netspanningsconnector 30 's los te nemen. Daarna weer aansluiten en inschakelen. Vaak zijn dan de opnames weer terug. Verder kun je kijken in de ITV-app of op tv.kpn.com of je ze daar wel ziet. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2020

Ik heb gekeken.  Op de telefoon staan ze ook niet meer. KPN gebeld,  maar die vertelde droog dat hij terug moest naar fabrieksgarantie instellingen....en hopen dat alles terug kwam. Nou stonden er in het begin (voordat de opnames verdwenen waren) ook rara opnames tussen.  Bijvoorbeeld: The Bold and the Beautiful?? En nog een ander programma??   Vanmiddag itv kastje vervangen. Werkte niet vlot meer. Opnames nog steeds niet terug. Ik ben zeer ontevreden!!


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 12, 2020

Welkom @Robby51 

Kijk eensHier

Helaas ben je dan niet de enige die niet een geresette ontvanger hebt gekregen. 

 


  • March 12, 2020

Geswapte niet gedeactiveerd ontvanger? Heb ik ook aan gedacht, maar hoe kan de lijst met geplande opnames danwel kloppen? 


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 12, 2020

Geen idee, misschien @Alex_P ?


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 13, 2020

Hoi @Robby51, welkom hier. 

Ik lees verdwenen opnames. Dat is nooit fijn. Ook begrijp ik dat er opnames tussen staan die je niet herkent. Dat ziet er uit alsof iemand anders toegang heeft tot de opnames. Ik wil dit graag eens verder uitzoeken. Heb je voor mij de laatste drie cijfers van de serienummers van jouw ontvangers? En zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 14, 2020

@Bart_Z , ik kan mijn profielnaam niet aanpassen.  De rest heb ik in gevuld. 

 

Gr Robbie51


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 18, 2020

Op een of andere manier was je mij even ontglipt, excuses.

Ik zie dat je 1 ontvanger ingevuld in jouw profiel, dat klopt toch? Dat is de enige die je gebruikt? Ik zag namelijk 2 actief. Die tweede heb ik eruit gegooid, dat is vermoedelijk de boosdoener. Als die ook van je is kun je die gelukkig wel gemakkelijk weer instellen met abonnementsnummer en pincode. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2020

Hé Bart,

 

Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice.  Dat weer al mijn ( ook geplande)  opnames wéér weg waren. Ze hebben idd er 1 uit gegooid. Ik had een 4k kastje omgeruild bij de KPN winkel. Ook vanwege het geluid wat spontaan harder of juist zachter ging. Ook in de hóór dat het met de opnames goed zou komen. Maar dat was niet het geval. Ik heb dus mijn oude itv kastje maar weer aangesloten.  Geluid is goed, maar opnames verdwijnen nog steeds en er staan ook voor ons vreemde programma's tussen doe opgenomen worden. #nogsteedsergteleurgesteld #hoedan


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2020

Ik zie dat je nu de werkende itv eruit had gegooid.  Ik heb hem weer werkend gekregen. Nu weer afwachten. 

 

Gr Robert 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2020

Nu kan ik niet meer terug kijken......"er is een fout ontstaan" 3005?

Het moet niet erger worden......


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 20, 2020

Had ik de verkeerde verwijderd? Excuses. Ik heb nu de andere even verwijderd, die wordt niet gebruikt? Anders kun je deze ook gewoon weer toevoegen. En zou je de 4K ontvanger een reset willen geven? Lost dat de foutmelding en de opnames op?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 20, 2020

Hé Bart,

 

Het klopt idd, hij was er weer uitgeknikkerd.... Ik hoop dat alles nu eens "gewoon" blijft werken.  Opnames lijken nog steeds goed te gaan. We zijn nog wel teleurgesteld in de verloren opnames. En op de manier dat KPN medewerkers er zo makkelijk overheen stappen.....😔

 

Gr Robert 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 21, 2020

Nu werkt alles dus weer zoals verwacht. Ik begrijp dat je baalt van de opnames. Echter ik kan deze niet meer voor je terugkijken hoe graag ik ook wil. Excuses daarvoor.