Skip to main content

HALLO, WIJ HEBBEN NU HETZELFDE PROBLEEM ALLE OPNAMES VOOR 03-09-2020 VERDWENEN EN KPN KAN ZE NIET TERUG HALEN ( HET ZOU IN DE CLOUD) STAAN. ZE MAKEN ZICH ER HEEL GEMAKKELIJK VAN AF WIJ HEBBEN NU REEDS MEERDERE KEREN GEBELD MAAR ENIGE WAT ZE KUNNEN ZEGGEN IS SORRY,MAAR WIJ ZIJN ALLE OPNAMES KWIJT DIE NIET MEER UITGEZONDEN WORDEN.

BEDANKT KPN MAG WEL EEN JAAR VIDEOLAND TEGEN OVERSTAAN:wink:

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @APPELS 25 
Ik begrijp dat je boos bent, maar om nu zo te schreeuwen hier...
Het is inderdaad onmogelijk om verdwenen opnames uit de cloud terug te halen, dus die ben je definitief kwijt.

Vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand en kunnen ze zien of ze misschien nog iets voor je kunnen betekenen.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hallo @APPELS 25 , zo te lezen is de >CapsLk]-toets van je toetsenbord geblokkeerd, zou ik even na laten zien.:relaxed:


Kijk ook bij instellingen of hij wel op HD staat, vooral als je glasvezel hebt.

Anders mis de de glasvezel kanalen 661 - 670 

Welke IPTV KPN decoder heb je? 

Is het gebeurd na het nieuwe menu update? 


ja ongeveer een maand na de update


Een maand na de update pas, dat is heel erg vreemd.

Wacht even op een moderater, ze hebben het heel erg druk dus kan het wel even duren.

Ik denk dat zij je hiermee verder kunnen helpen. 


@APPELS 25 Welkom op het forum. Super vervelend dat je opnames kwijt bent. 

Het klopt, in de meeste gevallen dat deze niet terug te halen zijn, maar ik ga uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


@APPELS 25 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!