Skip to main content

Bij installatie van nieuwe TV ontvanger zijn alle opnames verdwenen.

Kunnen die weer teruggezet worden?

Hi @wovm ,

Een Motorola TV ontvanger heeft een harde schijf waarop de opnames opgeslagen worden. Deze komen niet je persoonlijke cloud te staan.
De nieuwe ontvangers (Arris VIP5202 , Arris VIP2952 en Arcadyan HBM2260)  slaan wel opnames op in de cloud. Zelfs na een reset naar fabrieksinstellingen of het verwijderen van de software komen je opnames vanzelf weer terug op de ontvanger. 

Kortom: had je hiervoor een Motorola? Dan ben je helaas je opnames kwijt:disappointed_relieved: .


Helaas, hadden we idd een motorola.

Maar vlgs mij werden de opnames wel al in de cloud opgeslagen..

Afijn het is niet anders...


@wovm ,

Ai dat is niet zo fijn. Nu kun je wel beginnen met een schone lei :ok_woman_tone2: . ( als ik er wat aan kon veranderen had ik het gedaan voor je )


Heel raar. De harde schijf is al jaaaaren geleden door KPN uitgeschakeld voor de Motorola vip1963. En vanaf de Motorola vip1853 tot heden is het alleen nog maar ‘in the cloud'.

Heb je bij installatie van de nieuwe ontvanger wel het goede abonnementsnummer ingevuld? Als ie al direct werkte dan is het foute boel!!! Dan moet Denise 'm even ontkoppelen opdat je 'm aan het goede nummer kunt koppelen.

Check of het abonnementsnummer ITV in de decoder (instellingen → info) overeenkomt met de gegevens in je abonnement (in MijnKPN te vinden. Producten → Thuis → Abonnementsgegevens: informatie & instellingen).

Wat zie je in de opnamelijst in de app / website tv.kpn.com ? (onder opgeslagen)