Skip to main content

Als ik 2 opnames van een serie opneem bv Handmates tail bij Fox. 

Via de app kan ik alleen de laatste kijken en de eerste is weg. 

Dit is na de update van begin deze week. Hoe kan dit?

kan deze feature verwijdert worden?

*Admin​​​​​​: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Bedoel je de laatste update op de KPN TV decoder? 

Het nieuwe menu?


Nee, niet  op de tv, met de app op een I-pad.

de app is volgens mij ook ge-updated.

 

 


@Peter AT O 

Je bent niet de enige die hier last van heeft. Op dit moment is het niet anders. Het probleem is inmiddels bekend. 
 

Gelukkig kun je die opnames nog wel terugkijken via jouw TV-ontvanger. 


Wel een heel tragisch antwoord, gaat het wel snel opgelost worden, want dit is geen vooruitgang met vernieuwing, maar een achteruitgang en ook een grote.

 

 


Ja, ik snap dat je hier niet blij van wordt, maar wat kan ik anders melden? 
 

Zodra er een oplossing is, dan zal KPN dat ongetwijfeld laten weten. 


@Peter AT O

Dit lijkt een bug in de iOS versie van de app te zijn! Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen. 
Op android apparaten werkt het overigens nog wel gewoon, als je daar toevallig nog eentje van in de buurt hebt zou je het in de tussentijd daar nog op kunnen kijken.

 

update:

Hi all, er is bij de laatste update voor de iOS app een bug dat je bij serie-opnames alleen de laatste opname ziet (en dus kan afspelen). De opnames zijn niet verdwenen, maar de app laat ze dus niet zien. Via de tv-ontvanger kun je ze wel gewoon bekijken als het goed is. Er wordt gewerkt aan een hotfix specifiek voor dit probleem.


Goed nieuws !!!

Er is nu een update beschikbaar voor de app. Hiermee krijg je je oude opnames weer mee terug.


Dag @Peter AT O. Van harte welkom hier. Ik kan bevestigen wat @Noordzee zegt. Er was sprake van een bug in de vorige release op iOS. Inmiddels is er een update beschikbaar, waarin dit issue is opgelost. Als je de app updatet, zou alles dus weer moeten werken zoals je gewend bent.


Reageer