Skip to main content

Ik heb nog 46% ruimte over maar bij mij verdwijnen ook opnames en zelf ook nog op chronologische volgorde dus elke keer als ik een opname wil kijken dan is die weg en dan staat de volgende er nog wel op maar dan is die de volgende keer ook weer weg 

mis dit ook een nieuwe update?

 

admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt

Welkom op het forum @FinnSmith! Dit hoort niet door een update te komen. Zou je eens kunnen kijken of een reset zoals bij stap 2 aangegeven is het probleem verhelpt? Zo niet zou je me dan aan kunnen geven op welke manier het is aangesloten? Met een directe kabel verbinding of met bijvoorbeeld een DVS. En het is ook handig als je even je gegevens invult in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Dan ga ik er voor je achteraan. 


volledige reset gedaan en nog problemen 

van het modem (v10) gaat er een kabel naar een experia wifi versterker (die het trouwens ook niet fatsoenlijk doet) veder gaat de kabel via een sonos soundbar naar het interactieve tv kastje. er zit ook een optische kabel in het kastje wat naar de tv gaat, ook natuurlijk nog een stroom kabel.

het zit ook niet verbonden via een DVS

veder zitten er geen kabels in het kastje 

ik heb de gegevens van mijn moeder ingevuld want op haar naam staat het abonnement bij KPN, als dit niet hoef kan ik ook mijn eigen gegevens invullen


Mag ik vragen wat aan de Experia wifi niet goed werkt? Daarnaast is het zo dat alle extra apparatuur tussen Experiabox en tv ontvanger voor storing zou kunnen zorgen. Zou je eens kunnen testen of het probleem speelt als je deze apparatuur er tijdelijk tussenuit haalt?


Ik heb nog 46% ruimte over maar bij mij verdwijnen ook opnames en zelf ook nog op chronologische volgorde dus elke keer als ik een opname wil kijken dan is die weg en dan staat de volgende er nog wel op maar dan is die de volgende keer ook weer weg 

mis dit ook een nieuwe update?

 

admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt