Skip to main content

Hallo,

 

Ik kijk net bij mijn opgeslagen programma's via mijn laptop, en zie hier opnames tussen staan, die wij niet hebben opgenomen. Ook zie ik dat diverse films zijn verdwenen, en als ik in de map kijk van Expeditie

Robbinson, stond daar nog maar 1 aflevering in. Nu staan er ineens 11 afleveringen.

Ik heb al eerder gemerkt, dat ik af en toe programma's kwijt ben zonder deze zelf te verwijderen.

En deze zijn zeker niet ouder dan 1 jaar, verre van.

Heeft iemand dit ook?

Hallo @EdwinHulscher ,

Kan het zijn dat je jouw inloggegevens voor bv de KPN-app heb gedeeld met iemand? Want dan kan zo'n iemand ook opnames inplannen en verwijderen. 


Nee, Ik gebruik dit alleen


Ik kijk nu thuis in mijn opgenomen map, en daar staat wel alles goed.

En met mijn laptop ernaast naar dezelfde link inlog en map, zie ik andere programma's zoals eerder beschrevenb


Hallo @EdwinHulscher, welkom. 

Wat raar dat de opnames niet overeen komen. Soms kan het wat langer duren voordat de op de TV-ontvanger gemaakte opnames ook op ITV-online verschijnen. Maar opnames horen niet zomaar te kunnen verwijderen. 

Hoeveel TV-ontvanger heb jij momenteel in gebruik? 

 


Hallo,

Ik heb 3 ontvangers, en die zijn gelijk aan elkaar met de opgenomen programma's.

 


Niet zo lang geleden (6 maanden) er soms eentje omgeruild? 


Hallo @EdwinHulscher, welkom. 

Wat raar dat de opnames niet overeen komen. Soms kan het wat langer duren voordat de op de TV-ontvanger gemaakte opnames ook op ITV-online verschijnen...

 

@Hanna_ Het is toch zo dat dergelijke sync-problemen met de invoering van het nieuwe menu/tv-platform tot het verleden behoren?

(Waar ik in het verleden veel last had van sync-problemen, zijn die verdwenen met de invoering van het nieuwe tv-platform.)


@Hanna_ Het is toch zo dat dergelijke sync-problemen met de invoering van het nieuwe menu/tv-platform tot het verleden behoren?

(Waar ik in het verleden veel last had van sync-problemen, zijn die verdwenen met de invoering van het nieuwe tv-platform.)

Hallo @Katana321

Ik houd zelf voor de zekerheid 24 uur aan. Maar het lijkt erop dat de problemen van @EdwinHulscher verder gaan dan 24 uur geen sync. 

@EdwinHulscher, in het ITV menu kan je jouw ITV abonnementsnummer vinden, komt deze overeen met het abonnementsnummer dat je op ITV-online ziet staan? Het abonnementsnummer is een erg lang nummer, vaak begint het met een “20000”.