Skip to main content

Ook bij mijn verdwijnen er constant opnames, ook al heb ik nog ruimte voldoende over. Er verdwijnen vnl. opnames van BBC First en ONS.  NPO1 Extra kan ik helemaal niet meer opnemen. Als ik daar een opname van doe, dan staat hij wel in de lijst met opnames, maar als ik vervolgens wil gaan kijken, dan start de opname wel, maar springt vervolgens meteen terug naar het menu. Ook al blokkeer ik opnames zodat ze niet gewist moeten worden, dan nog verdwijnen ze gewoon. Hierover de klantenservice gebeld en zij vertelde mij doodleuk dat alle nieuwe opnames nog maar 1 week te zien zijn. Ik snap hier echt niets meer van. Het nieuwe opnameprogramma voldoet gewoon niet. Vroeger kon je bij opnemen meteen aangeven of je een serie wilde blokkeren of niet. Nu moet dat bij ieder programma apart en nu tot grote ergernis verdwijnen er constant afleveringen van series zodat je niet eens meer een serie behoorlijk kunt kijken. Op dit moment kijk ik dan ook meteen de programma's die ik zeker niet wil missen. De rest is dan jammer. Hoop dat de KPN hier spoedig een oplossing voor vindt, want dit is echt frustrerend.  

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Welkom op het forum @Carola2022! Opnames blijven gewoon een jaar beschikbaar. Je moet dan wel het zenderpakket waar die in zit aan hebben staan. Wel kan je de meeste programma's die je niet opneemt via de gids maar tot een week terugkijken. Misschien dat de medewerker die 2 dingen heeft verward. 

Ik wil je aanraden eerst de tv-ontvanger een frisse start te geven. Daarmee raak je geen opnames kwijt. Wel kan het zijn dat je opnieuw moet inloggen in apps zoals Netflix. 

Lukt het dan nog niet, kijk dan of het wel lukt in te plannen via iTV Online. En of je meerdere tv-ontvangers hebt.

Geef ook nog aan hoe de verbinding is tussen de tv-ontvanger en je Experia Box. Of dit een rechtstreekse verbinding is of dat er bijvoorbeeld een DVS of switch tussen zit. 

Laat het hier even weten en dan zorgen we samen dat je gewoon je programma's kan kijken. En dan wel wanneer het jou het best uitkomt! 🙂