Skip to main content

Hier verdwijnen ook opnames uit 1 serie ! Vanavond weer 2 weg ! Mis nu deel 3 tm 8 ! Word steeds gekker !

Ik kan me goed voorstellen dat je hier helemaal klaar mee bent @Zeer geergerd. Ik heb een aantal vragen voor je:

  • Zijn de opnames ook niet zichtbaar in KPN iTV?
  • Via welke weg heb je de opnames ingepland en had je de opnames als serie ingepland?
  • En dit waren opnames die al zichtbaar waren, maar ineens verdwenen zijn?
  • Van wanneer waren deze opnames? 
  • Welke zender en welk programma gaat het om? 


 


Niet zichtbaar op itv

Gewoon via kastje als serie ingepland! En stonden er ook gewoon op idd!

Waren van di 8sept 2.di 15 september 2 en 22 september!! 2

W

En nu ik kijk ook weer 1 van 29 september!  Stonden er tot gisteren nog 12 en 11 !!!!


Oh en gaat om net 5

Zou gebeld worden maar nog niets gehoord ! Zoals gewoonlijk !


Misschien toevallig pas geleden een ontvanger omgeruild?

Deze is dan misschien weer uitgezet door KPN met uw abonnement gegevens en die persoon kan dus uw opnames verwijderen. Als dat zo is dan zou dat erg slordig zijn maar komt weleens voor.


Nee staan er al een paar jaar !


Nee staan er al een paar jaar !

Volgens mij worden ze niet langer dan een jaar bewaard.


Ging over de ontvangers niet de opnames die zijn van september 2020 !!!


Zou fijn zijn als niek van kpn ook reageerde !!!

En misschien ook is met een oplossingkomt !!! Maar dat zal ook wel weer een dikke week later zijn !!!

 


Zou fijn zijn als niek van kpn ook reageerde !!!

En misschien ook is met een oplossingkomt !!! Maar dat zal ook wel weer een dikke week later zijn !!!

 

Dat kan even duren en meer uitroeptekens gaan niet helpen.


Jij werkt zeker bij kpn ?

Weet jij wat wel helpt dan ? Ik heb nl alles al geprobeerd !!!!


Jij werkt zeker bij kpn ?

Weet jij wat wel helpt dan ? Ik heb nl alles al geprobeerd !!!!

Ik ben ook ooit opnames kwijt geraakt. Ik heb het vermoeden dat er fouten gemaakt worden bij (database) migraties maar je zult daar als consument geen definitief antwoord op krijgen.

Ik vind het jammer dat KPN niet meer open kaart speelt, maar harder schreeuwen gaat zeker niet helpen om die informatie boven water te krijgen.

Ik snap de frustratie, maar soms moet je gewoon (al is het maar voor jezelf) even een stap terug doen.

Ik zie overigens op het forum veel problemen langs komen de laatste tijd, misschien moet de KPN ook even een stapje terug doen.

De auteur is daarmee niet geholpen maar het zou wel professioneel staan als je kan uitleggen wat er gebeurd is en wat je er aan gaat doen dat in de toekomst te voorkomen.

En voor wie meteen naar de buren wil overstappen, ik volg ook dat forum en je weet wat ze over het gras van de buren zeggen. :wink:


@Zeer geergerd Ik snap dat je graag zo snel mogelijk een oplossing en reactie wil. Je bent alleen niet de enige. We werken zo snel als we kunnen, maar het is helaas erg druk. Net als bij onze telefonische klantenservice. 

Wat betreft de missende opnames; ik ben nog benieuwd naar hoe vol je opnamelijst is. Kan het zijn dat deze vol zit? In dat geval worden er andere opnames verwijderd om plaats te maken voor de nieuwe opnames. Eerder was het zo dat je bij het inplannen van de opnames gelijk kon aangeven of de opname verwijderd mocht worden bij het inplannen van een nieuwe opname, maar nu is het zo dat automatisch de laatste opname verwijderd wordt om plaats te maken. 

Verder wil ik je vragen om je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan kan ik ook hopelijk zien wat de status is m.b.t. je terugbelverzoek.  

Verder spelen er op dit moment inderdaad meer problemen met iTV dan normaal gesproken het geval is @obelisk. Dit is het gevolg van het nieuwe tv-menu. Veel problemen zijn bij ons bekend en ook al een tijdje in onderzoek. Sommige issues, waaronder foutcodes met afspelen van opnames en problemen met Terugkijken lijken ondertussen opgelost. Ook zijn we bezig met het herstellen van de langzame en vastlopende ontvangers. Hier hebben we alleen nog geen definitieve oplossing voor gevonden. Veel meer open kaart spelen dan dit kan ik niet, want veel meer weten wij ook niet. Zodra er nieuws is, of een nieuwe update, laten wij dit direct weten in het nieuwe tv-menu topic. Misschien handig om die te volgen, mocht je problemen ervaren.  


Hoi ik heb constant nog meer dan 30 % dus zeker niet vol ! En waar kan ik dat forumformulier vinden ?

En deel 1 en 2 staan er nog maar 3 tm 9 is nu er tussen uit!


@Niek_ De topic ken ik en ik was als een van de eersten over naar het nieuwe menu volgens mij maar in die periode is er wel wat mis gegaan. Met die ‘openheid’ zat ik meer over de technische inhoud te denken, maar aan de andere kant zal dat ook mijn ICT achtergrond zijn. :wink:

Afijn, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd weinig of geen problemen ervaar (*knock on wood*) dus het kan! Ook moet ik toegeven dat er geluisterd wordt naar de bezwaren van de gebruikers als ik ervaar dat de PIP terug is en dat opnames weer seizoen en aflevering laten zien.

Maar het is zo jammer dat het niet perfect kan. :wink:


Ik hoop dat je iets kan zien over terugbelverzoek ! Als t goed is heb ik t ingevuld 


He ben ik weer! Dr is er vanavond weer 1 verdwenen ! Lijkt bananasplit wel !! Mis nu afl 3 tm 10 inmiddels !


@Zeer geergerd, is nu het laatste opgenomen programma verwijderd? En kan dit komen omdat je een nieuwe opname gemaakt hebt? En zie je precies dezelfde opnames terug op de andere ontvanger? Ik ben benieuwd of ze daar ook verdwenen zijn, inclusief de laatste verwijderde opname. 

Verder heb ik je klantdossier er even bij gepakt. Ik zie terug dat je regelmatig contact op hebt genomen met betrekking tot problemen met de opnames. Ik zie alleen niets terug over een terugbelverzoek. Weet je ook door wie of welke afdeling je gebeld zou worden? En ging dit dan ook over de problemen met opnames? 
 


Ze zei dat ze er een casus van zou maken en dan zou ik binnen 8 werkdagen over teruggebeld worden en idd over de verdwenen opnames ! En ze zijn idd boven ook verdwenen ! Heb 2 ontvangers


Ik word dus gewoon aan t lijntje gehouden !


Heb ze nu zelf maar weer gebeld !!


Dan weten we in ieder geval dat het niet ligt aan de ontvanger, maar dat de fout ergens anders ligt. Wat betreft de terugbelactie, dat ik het niet kan zien betekent niet dat er geen actie uitgezet is en dat er geen contact op wordt genomen. Dit kan ook bij een andere afdeling liggen of bij de klantexpert zelf. Hoe lang is dit nu geleden? Het is helaas aan alle kanten erg druk op dit moment. 

Ik wil nog 1 ding uitsluiten. Zou jij eens een programma willen verwijderen uit je lijst (die je al gekeken hebt of in ieder geval kan missen) en vervolgens weer een nieuw programma willen opnemen? Ik ben benieuwd of er daarna weer een andere opname verdwijnt, of dat alles dan blijft staan. En zou je nog antwoord kunnen geven op het eerste deel van mijn berichtje, dus dit: "is nu het laatste opgenomen programma verwijderd? En kan dit komen omdat je een nieuwe opname gemaakt hebt? En zie je precies dezelfde opnames terug op de andere ontvanger? Ik ben benieuwd of ze daar ook verdwenen zijn, inclusief de laatste verwijderde opname.”

 


Alles tzelfde op andere ontvanger !!bij alle andere series series gaat t gelukkig goed !  Gisteren de laatste 2 opgenomen waarvan er nu ook weer 2 verdwenen zijn ! Serie heet the rookie op net 5


Ze gaan m nu weer doorzetten naar casus en moet ik weer tot woensdag wachten tot ze  terugbellen😭😭

Niemand weet hoe t kan ! Tis maar bij 1 serie nl van net 5 alle andere series ook van net 5 gaan nog goed 😟


En nee neem elke avond heel veel op ! ook de series blijven gewoon staan tis echt tot nu toe maar bij 1 serie ! Dus hopelijk blijft t daarbij 😪😪


Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niks van begrijp. En ik kan niet anders dan je gelijk geven dat dit heel raar is. Ik zie inderdaad verder dat je gister even contact hebt gezocht met onze klantenservice en dat er een storingsformulier is ingevuld nu. Ik ben benieuwd of we kunnen achterhalen waar deze problemen nou vandaan komen. 

Waar het soms nog wel eens misgaat is bij seriematige opnames. Misschien dat je nog kunt proberen de betreffende serie als losse opnames in te plannen. Mogelijk dat dit helpt (als tijdelijke oplossing).