Skip to main content

1. Bij mij verdwijnen ook spontaan opnames ‘random’ uit de lijst als ik aan de voorkant iets opneem over de 0% ruimte heen, dus niet per se de oudste opname wordt verwijderd om plaats te maken. Hoe kan dat en wat doe ik eraan?
2. Ik zie bij ‘instellingen’ niet meer de optie om nieuwe opnames te blokkeren indien geen ruimte (zoals bij Telfort wél kon).

Dus, hoe kom ik weer in controle over mijn opnames?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Bijzonder dat de opnames zomaar random verdwijnen @GerritJanW. Ik begrijp dat dit bij jou gebeurt wanneer de opnamelijst vol zit en hij daardoor automatisch plaats maakt door random opgenomen programma's uit de lijst te gooien. Normaal gesproken is het zo dat de oudste opnames eerst verwijderd worden. Eerder werd wel de vraag gesteld bij het inplannen van de opname of de opname bij een volle schijf verwijderd mag worden. Dit kan de 'random’ verwijderde opnames verklaren. Waarschijnlijk zijn dit opnames waarbij je toen hebt aangeven dat ze verwijderd mochten worden. 

Verder kun je opnames niet blokkeren. Bij een volle lijst wordt vanaf nu de oudste opname dus verwijderd. Wil je niks verwijderd hebben en is je lijst vol, dan moet je niks meer opnemen. Ik heb daar geen andere oplossing voor. 


Dank voor je uitleg Niek. Dan een vervolgvraag; is het mogelijk om:

- een tweede opnamepakket à €5,- p/mnd erbij te kopen binnen mijn bestaande abonnement, of

- een tweede aparte tv-aansluiting op een apart abonnement (zelfde adres) aan te vragen met daarbij uiteraard ook de mogelijkheid voor een opnamepakket?


Ik begrijp dat je creatieve manieren aan het bedenken bent om meer opnames op te kunnen nemen (dus eigenlijk meer opslagruimte wil creëren). Ik kan het opnamepakket niet 2 keer voor je activeren in je abonnement. Ook een apart tv-abonnement behoort niet tot de opties. 

Ik vind het wel een logische vraag, dus ik ga deze zeker onthouden en intern aangeven. Ik kan me voorstellen dat er meer klanten zijn met deze wens. Maar voor nu kunnen we dit helaas niet voor elkaar krijgen. 


Reageer