Skip to main content

Ik zie dat programma’s die ik heb op genomen on te bewaren na verloop van tijd als binary verlooen Satan of inmiddels al zijn verdwenen.

Dat is niet mijn bedoeling ik neem programma’s op om  te bewaren en wil graag zelf beslissen of ik die wil verwijderen

Ik zie Julie reactive met belangstelling tegemoet

groet

Programma's blijven maximaal 1 jaar op de servers staan. Langer bewaren kan niet.
Als je de 100 % bereikt hebt en je blijft opnemen dan zullen de oudste opnamen verwijderd worden ook al zijn die nog geen jaar oud.

Ook niet bij Ziggo tegenwoordig. Ook daar zijn ze overgestapt op “in the cloud” opnemen.

FAQ opnemen ‘in the cloud’.


Beset Peter 

 

bedankt voor je snelle reactie. Jammer dat dit gebeurt ik er namelijk een aantal documentaires en films op staan die ik op bepaalde momenten terug wil kiiken  nu met 4 en 5 mei bijvoorbeeld 

Hoop dat het in toekomst wijzigt

 

groet

 

 

 

 


Ik wist ook niet dat na 1 jaar je opnames worden verwijderd. Zo ben ik een paar vervolgen van fantastische series kwijt, die ik door omstandigheden niet eerder kon bekijken. Ook concerten wil je soms vaker kijken en bewaren.

Ik weet dat bij Ziggo je langer dan 1 jaar kunt bewaren. Waarom dan niet bij KPN?

 


@fmenger . Als je de allernieuwste Ziggo Next box hebt is de bewaartijd ook 1 jaar.


Ik heb 52% vrije ruimte. Toch  worden opnames na 1 jaar verwijderd. En ik wil ze niet kwijt. Waarom worden ze van de server verwijderd? Waarom is het niet mogelijk de opnames op een eigen vaste schijf te zetten? Encrypted, zodat ze uitsluitend met de settopbox afgespeeld kunnen worden?


Ik heb 52% vrije ruimte. Toch  worden opnames na 1 jaar verwijderd. En ik wil ze niet kwijt. Waarom worden ze van de server verwijderd? Waarom is het niet mogelijk de opnames op een eigen vaste schijf te zetten? Encrypted, zodat ze uitsluitend met de settopbox afgespeeld kunnen worden?

 

Opnames worden altijd na 1 jaar verwijderd.

Heeft met rechten te maken.