Skip to main content

Heel lang geleden was het mogelijk om je opnames te sorteren in mappen zodat ik bijv. voor ieder kind een eigen map met opnames kon maken.
Dit kan nu al een hele tijd niet meer maar ik zou deze mogelijkheid toch graag weer terugzien.
De lijst met opnames word op die manier een stuk overzichtelijker want nu staat alles door elkaar heen.
Ik hoop dat het mogelijk is.

Hi @EstherH76, goedemorgen en bedankt voor jouw bericht!

Helaas is het niet mogelijk om mapjes te maken voor je opnames. Je hebt wel de optie om het te sorteren op zender, of op alfabetische volgorde (van A-Z). Daarmee zou het misschien nog een beetje overzichtelijker worden dan hoe het op dit moment is. 


@EstherH76, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat je antwoord op jouw vraag hebt gevonden! Zo niet, dan weet je me te vinden.


Ik kan helaas niks met dit antwoord want als aparte mapjes maken niet kan dan kan het niet. Sorteren op zender of alfabetische volgorde lost voor mij helaas niks op. Toch bedankt voor de moeite en ik hoop dat deze optie toch ooit weer mogelijk zal zijn.


@EstherH76 soms is het antwoord niet het antwoord dat je zoekt of op hoopt inderdaad. Bedankt voor je terugkoppeling in ieder geval, en wie weet tot in de toekomst!


Reageer