Skip to main content

Zelfde probleem bij mij. Diverse malen de tv ontvanger gereset maar dat helpt niet.

Opname staat bij gepland maar verschijnt niet bij opnames.

In de app zijn de opnames wel te zien.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Alleman. Wat vervelend dat jouw opnames niet te zien zijn in jouw opnamelijst. Ik zie dat je meerdere tv-ontvangers in huis hebt. Welke tv-ontvangers heb je en gebeurd dit op alle tv-ontvangers? 


Dit gebeurt op beide ontvangers, in de app op mijn iPhone gaat het wel goed.

TV ontvangers: HMB2260 ARCADYAN

 


Wat vreemd dat dit gebeurd. Op welke manier heb je de tv-ontvanger opnieuw opgestart d.m.v. de stekker uit het stopcontact, of de stroomplug uit de tv-ontvanger te halen. Of heb je de tv-ontvanger gereset? Als je de ontvanger nog niet hebt gereset, dan zou ik je willen vragen om dit alsnog te doen. Daarnaast ben ik benieuwd op welke manier deze opname(s) worden ingepland. Via iTV Online of de tv-ontvanger?


Dank, ik zal de ontvangers resetten zoals aangegeven via de link in uw bericht. Tot op heden heb ik deze opnieuw opgestart door de stekker(s) uit het stopcontact te halen.

 

Meestal vindt het inplannen van de opnames plaats via iTV.

Gaan de bestaande opnames niet verloren door de reset?

 

 


Gaan de bestaande opnames niet verloren door de reset?

Nee hoor, jouw opnames blijven bewaard en verdwijnen niet door een reset. 

 


Nieuwe software geladen, probleem blijft. Met name de opname’s van Chateau Meiland, de opname verschijnt pas uren nadat de opname heeft plaatsgevonden zodat “er achteraan kijken” onmogelijk is.


Zou je de eerst volgende keer willen proberen om de tv-ontvanger 30 seconde stroomloos te maken en daar kijken of jouw opnamelijst wel klopt? Het lijkt erop dat jouw ontvanger niet alle opnames gelijk ophaalt en door een herstart zou dat alsnog moeten gebeuren.


@Alleman Ik heb een aantal dagen niets meer van je gehoord. Heb je nog problemen gehad met de opnamelijst?


Excuses, goedemorgen, het lijkt er op dat het probleem is opgelost, met name als een opname  via de tv ontvanger wordt gepland gaat het goed.

Dank.


Excuses, goedemorgen, het lijkt er op dat het probleem is opgelost, met name als een opname  via de tv ontvanger wordt gepland gaat het goed. Dank.

Goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je in de toekomst tegen andere problemen aanloopt, dan horen we dat graag van je. Graag gedaan!