Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+: Opnames vertraagd zichtbaar

• September 2, 2025
  • 9 reacties
  • 118 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds de laatste updates duurt het soms even voordat een opname zichtbaar is. 
Diw7022 al meerdere malen opnieuw opgestart maar heeft het probleem, niet verholpen. 

hebben meerdere mensen hier last van?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Bolle68, welkom op de KPN Community!

Ik herken dit probleem zo niet. Misschien dat een frisse start hier kan helpen. Laat je het weten?

9 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 5, 2025

Hi ​@Bolle68, welkom op de KPN Community!

Ik herken dit probleem zo niet. Misschien dat een frisse start hier kan helpen. Laat je het weten?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2025

Ik heb alles al geprobeerd. Helaas help het niet.  Bij mijn ouders de zelfde klacht. Als ik naar aps ga en daarna terug naar de tv zijn wel alle recente opnames te zien. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Kan je misschien het probleem uitgebreider omschrijven? Wat gaat er mis? Welke tv-ontvanger heb je in gebruik? Hoe meer je ons verteld, hoe beter wij jou kunnen helpen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 25, 2025

Zoals op de eerste foto te zien is, is de tijd 20:11. We nemen gtst op wat om 20:00 begint. Het programma zou dus al op de tegels te zien moeten zijn. Helaas pas na opnieuw opstarten of na het starten van een ander programma wordt het vaak pas zichtbaar. Op foto 2 bij de raster weergave is het programma wel zichtbaar. Terug naar tegels en er staat wederom niets. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ah, ja, zo. Dit hebben wij helaas ook geconstateerd. We hebben er niet direct een oplossing voor. Maar we hebben de feedback wel doorgegeven aan het TV Team zodat hier hopelijk snel een oplossing voor is.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 26, 2025

Ik heb dit gisteravond ook geconstateerd toen ik de cursor in de opnamelijst aan het testen was. Misschien het gevolg van de aanpassing van die cursor.

Zie mijn bericht van gisteravond.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 20, 2025

De update van verledenweek heeft het probleem niet verholpen. Is dit een exemplarisch storing of heeft iedereen hier last van? Ik vind dit behoorlijk storend en overweeg zelfs terug te gaan naar Ziggo. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • October 20, 2025

Hier ook nog steeds hetzelfde probleem.

Misschien heeft ​@Denise van KPN inmiddels nieuws?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb gelijk even gevraagd, maar nee, ik heb nog niet meer nieuws. Probleem is inderdaad bekend. We gaan het opnieuw doorgeven, hopelijk komt er dan nu wel een fix.