Skip to main content

Sinds de nieuwe app (op een chromecast TV) is het niet meer mogelijk opnames te verwijderen (tenminste, ik kan het niet vinden) Iemand daar een oplossing voor of weet waar dit verborgen zit?

Voor zover ik weet zou dat nog gewoon moeten kunnen, @Bollie58. In de mobiele app doe je dit door de lijst met opnames te openen. Druk vervolgens op de drie puntjes helemaal rechts. Dit opent een menu met ook de optie tot verwijderen. Ik neem even aan dat je in de app op de Chromecast TV ook dit menu kunt openen. 

Mocht dat niet zo zijn, kun je dan screenshots delen van wat je ziet?


In de app op de Chromecast zijn de 3 puntjes nergens te vinden. Ik moet nu via de app op de telefoon gekeken opnames verwijderen.

Op tv.kpn.com zie ik de 3 puntjes wel.


Dank voor het screenshot, @Bollie58. Ik geef dit door richting het team, hopelijk kunnen ze dit herstellen.


@Bollie58 Druk eens op ‘Opnemen...’ Ik neem aan dat er dan hetzelfde gebeurt bij jou als bij anderen en dat je netjes opties krijgt wat je wilt doen? 😀 
Zo niet, welke chromecast heb je precies, de HD of 4K? Want dan moeten we idd even gaan debuggen...


@Bollie58 Druk eens op ‘Opnemen...’ Ik neem aan dat er dan hetzelfde gebeurt bij jou als bij anderen en dat je netjes opties krijgt wat je wilt doen? 😀 
Zo niet, welke chromecast heb je precies, de HD of 4K? Want dan moeten we idd even gaan debuggen...

 

Zit inderdaad onder opnemen. Een compleet onlogische plaats. Op de STB software staat het Náást opnemen. Maar goed. Probleem opgelost.


Euh, het te wissen programma IS al opgenomen.

Is tekst '’verwijderen'’ in plaats van doorgestreepte playbutton met '’opnemen'’ dan niet duideijker op die button (bij serie opnamen)? Want bij enkele opnamen staat er wel verwijderen.


Ik ben het er helemaal mee eens dat de knop verwijderen op een erg onlogische plaats staat. Ik heb het ook sinds dat ik terug ben van vakantie de opnames niet kunnen verwijderen.

Ging er eigenlijk vanuit omdat het dan normaal standaard is als je op de knop opnemen klikt dat je dan de keuze hebt om een opname te doen of een gehele serie op te nemen, terwijl deze functie in de opname staat. Vind dit dus een erg onlogische plek en keuze. Ik zou de naam veranderen. 

Wat ik ook erg fijn zou vinden dat er eens in de tekst staat welke seizoen en aflevering het is. Ik kijk het meest op de tv app op Samsung in mijn huiskamer en niet op het kastje in mijn slaapkamer. Ik neem veel op maar het is verwarrend steeds welke seizoen er dan op het tv is. 


Dat had ik ook, maar even de ontvanger opnieuw opgestart en toen werkte het weer.


Het gaat hier over de smart-tv app en niet over de TV+ box @huistijger .