Skip to main content

Beste,

Waarom worden programma's niet helemaal opgenomen die ik heb geprogrammeerd als het  programma ervoor uitloopt?

Vrij irritant vooral in dexe tijd als je een serie volgt mis je zomaar halve afleveringen.

Cybergroetjes

RvdL

Beste @RvdL1 

Normaal zijn de instellingen van de opnames bij KPN als volgt:

  • 5 minuten voor de ingestelde programma 
  • 15 minuten na de ingestelde programma

Loopt de programma erg uit, na die 15 minuten kan KPN daar niks aan doen. Want KPN krijgt iedere nacht de elektronische gids aangeleverd door de omroepen. Maar wijkt die programma uit deze ingestelde tijden dan kan de elektronische TV gids niet ter plekke bijgewerkt worden. Bijvoorbeeld bij een onverwachte live uitzending. 


Beste Dennis,

Misschien handig om in deze coronatijd en vooral voor de programma's van de Belgische zenders de doorloop tijd te verlengen naar half uur.

Cybergroetjes 

RvdL 


Hoi @RvdL1. Ik zie dat Dennis Schreve al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Ik begrijp dat dit erg vervelend is, maar helaas kunnen we niet de doorlooptijd van alleen de Belgische zenders verlengen naar een half uur. Als je er zeker van wilt zijn dat alles wordt opgenomen, dan kan je voor de zekerheid het programma daarna ook opnemen. 


beste Vikash,

 

En hoe doe je dat als je hele seizoen opneemt.?????????

Je kan de opname tijd voor alle zenders verlengen want ook andere zenders hebben nu ingelaste programma’s ivm corona waardoor het hele programma opschuift.

Had wel een goede ingreep van KPN geweest!!!!!

Dat heet vooruitziende blik hebben.

Cybergroeten

RvdL


Dat zou het zeker zijn geweest. Ik zal het in ieder geval intern als verbetervoorstel doorzetten. Bedankt! :relaxed:


Reageer