Skip to main content
Beantwoord

Opnames worden niet op een logische manier weergegeven

• March 4, 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

ik heb jaar geleden een nieuw kastje gehad. Daarvoor stond bijvoorbeeld  aantal opnames voor eer bepaald programma... bijv -Pawn stars- en dan stond het aantal opnames ervoor bijv 12 x

en een regel voor -pawn stars-

Nu met een nieuw kastje (Heb al 3 x gebeld wanneer dit veranderd kan worden) Staat alle opnamens  door elkaar.. (DOOLHOF)

Wat een zooitje ………...Ik heb nu 12 opnames van bijv. Pawn Stars  en die staan her en der

heb ik een opname/film gekeken en ga terug dan kom ik bovenaan en moet ik .de bewuste film weer opzoeken om te verwijderen. Zo raar dat dit zo amateuristisch  gemaakt is zeg

zou voor mij een reden zij n om op te stappen ik erger me er dood aan.

dan zeg ik KPN voor jou en krijg ik dit weer als antwoord

• Sorry, we konden uw onderwerp niet opslaan – u heeft geen toegang tot de categorie.

ik snap het niet meer  zet hem maar in de huiskamer (Als het lukt) misschien weet iemand anders wat te doen, alvast bedankt….mail dan even  ***@***.***

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Henkdriko, welkom op onze community! Bedankt voor je feedback! Kun je een foto delen van het scherm dat je bedoelt?

Een reset wil hier vaak ook een eind helpen.

Op onze product updates pagina kun je alles vinden over de updates en veranderingen die plaats vinden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Hoi ​@Henkdriko, welkom op onze community! Bedankt voor je feedback! Kun je een foto delen van het scherm dat je bedoelt?

Een reset wil hier vaak ook een eind helpen.

Op onze product updates pagina kun je alles vinden over de updates en veranderingen die plaats vinden.