Skip to main content

Sinds ruim een week worden opnames niet uitgevoerd, blijven in gepland staan op tv/ ontvanger. En dat blijft zo... totdat ik zelf verwijder. Experia v10 herstel geeft geen verbetering.       Vreemde is dat in de app kpn itv ze wel in opname lijst staan…

Meer mensen dit probleem? En wat is de oplossing? Want baal hiervan....

Ik heb een opnamen ingesteld, 7’okt 20:30 sbs6. 
 

Ik zie hem niet heeft opgenomen op tv kasje. Hij is bij inplannen, nog zien van 7 okt en 14 okt. 
ik schrijf deze bericht 8’okt 00:12u. 
 

Als ik even naar iphone app kijk daar wel zichtbaar. 
 

Storing tv kasje?


Hier hetzelfde probleem..

Vandaag zijn zo'n beetje de helft van de opnames niet uitgevoerd en blijven in de lijst "gepland" staan. Inderdaad via app wel te kijken.

Ook in de gids staan er vinkjes bij de programma's alsof ze wel opgenomen zijn.

Ga ik via de gids naar zo'n programma dan staat er wel "kijk opname". 

Heel vreemd allemaal 


Dat is bij ons ook het geval heel vreemd je plant de opnames. Staat er een groen vinkje kan niet afspelen. Gaat je verder kijken in menu daar staan ook aan geving met groen vinkje in dat menu staat annuleren  instellingen. heel vreemd.ik heb de Arris 4k 5202.2x en de Experia box v10. 


Goedemorgen! Goed dat jullie dit melden, dan kunnen we gaan onderzoeken of er iets aan de hand is.

Om het te kunnen onderzoeken ontvangen we graag een concreet voorbeeld van een opname waarbij het door jullie beschreven issue speelt.
Welk programma + zender, datum en tijdstip van opname. 

Ik las dat jij dit issue ook ervaart, @Mieke12. Willen jij en @PatVanz jullie, naast een concreet voorbeeld ook jullie klantgegevens invullen in jullie forum profiel?

Alvast bedankt! 


@Shyrin_    hier ook het  zelfde probleem , staat niet in de opname lijst maar als ik dan de dag terug ga in de gids kan ik hem wel afspelen als opname ( je hebt dan keuze terug kijken of opname kijken en dat doet hij wel  ) .    heel raar 

masterchef australia op  net 5 20:00  17-10 

gisteren 17 okt kees van der spek rtl 5 20:0

 

   Gr Bernard 


@Shyrin_ gisteren 17 okt kees van der spek rtl 5

Zaterdag 7 okt de alleskunner Vips sbs6

 


@Shyrin_ 

Za 07-10 Beste zangers 20.28 NPO1

Za 07-10 Alleskunner VIPS 20.29 SBS6

Di 17-10 Masterchef Australië 19.29 Net5

Di 17-10 Castle 19.34 SBS9

Di 17-10 GTST 20.02 RTL4

Di 17-10 Keuringsdienst van waarde 20.34 NPO1

Di 17-10 Kees van der Spek 21.58 RTL5

 

 


Merci @BernardHeuer, @Doekies en @PatVanz! Ik heb jullie voorbeelden doorgestuurd zodat dit bekeken kan worden. Als we daar een terugkoppeling op hebben komen we er op terug.


Eh, is dit op de Arris en Arcadyan ontvangers?

En dan: met de HDglas opnamen? Of (ook) met de HD kanalen 1 t/m10 bijvoorbeeld)?

Via TV+ merk ik er niks van. Opnames van ook gisteren staan in ‘opgenomen’.

 

Update. Ook in de Arris vip2952 mis ik geen opnames bij ‘opgenomen’.


Eh, is dit op de Arris en Arcadyan ontvangers?

En dan: met de HDglas opnamen? Of (ook) met de HD kanalen 1 t/m10 bijvoorbeeld)?

Via TV+ merk ik er niks van. Opnames van ook gisteren staan in ‘opgenomen’.

 

Update. Ook in de Arris vip2952 mis ik geen opnames bij ‘opgenomen’.

bij mij op beide  :  arcadyan HMB2260 en arris vip2952   glas vezel 


Ik had ook niet verwacht dat het OF de Arris OF de Arcadyan zou zijn.

Want die zitten gewoon beiden op het Accenture (met Linux) platform. En dit is duidelijk een platform probleem.


Op tv.kpn.com zie ik dat de opname van Kees v.d. Spek (17/10) is gemaakt. Ik kan de opname ook afspelen.

Op mijn 5202 en de 2952 zie ik dezelfde opname echter niet. Ook niet na een herstart van de tv-ontvanger.

*toevoeging: ook ik zie op de tv-ontvanger de betreffende opname wel in “Geplande opnames” staan.


Wat Beste Zangers betreft @PatVanz . Dat is waarschijnlijk een ander probleem.

Had je dat voor zaterdag avond wel al weer opnieuw als serie opname ingesteld? Als je dat niet hebt gedaan kan het kloppen dat dié dan niet is opgenomen. Halverwege de reeks heeft de npo het seizoennummer aangepast van 12 naar 16 waardoor de opnamereeks ingesteld met afl. 1 niet meer werkt. Vanaf aflevering 7 moet je het opnieuw instellen.


@Jasper Net bij het checken van de opnamelijst nog zo'n opname ontdekt: de film Midway, 7 okt. 20:00


Hier hetzelfde probleem, helft van de opnames blijft bij gepland staan. Op de app en online wel te zien op de TV niet af te spelen.

Het betreft oa, Beste zangers, Masterchef Australië, Keuringsdienst van Waarde etc 


Wat betreft Beste Zangers, @WimZi :

Had je dat voor zaterdag avond wel al weer opnieuw als serie opname ingesteld? Als je dat niet hebt gedaan kan het kloppen dat dié dan niet is opgenomen. Halverwege de reeks heeft de npo het seizoennummer aangepast van 12 naar 16 waardoor de opnamereeks ingesteld met afl. 1 niet meer werkt. Vanaf aflevering 7 moet je het opnieuw instellen.


Heb dat gisteren al voor de zekerheid gedaan. Thanks


Bij mij ook opnames gisteren 17 oktober die nig steed in fepland staan

Masterchef Australie

Kees van der Spek: oplichter aangepakt.

Mr Frank visser doet uitspraak

Keuringsdienst van waarde

 

Wordt dat nog hersteld?  


Aanvullend.

Ze staan wel goed in de de app. Heb daarom modem maar eens herstart. Maar dat loste niks op.


Ik ben nog in afwachting van een terugkoppeling hierover, na de voorbeelden die ik gisteren heb doorgestuurd. Ik hou het in de gaten en zodra ik iets weet kom ik er op terug.


Ik heb de opnames die het betrof geannuleerd en opnieuw ingepland. Dit had het gewenste effect, voor Masterchef Australië.


Oh ... ik heb niets gedaan. De opnames van woensdag liepen bij mijn ook weer zonder problemen  Ben dus alleen dinsdag kwijt op het modum. Op de app staat(stond) alles gewoon. Dus ben maar via de app aan het kijken. 


Hier betreft medium en VIP alleskunners

geen idee meer van wanneer

heb het nu via terug kijken gekeken maar zo irritant met al die reclames

vandaar dat ik altijd veel opneem

maar ja zo heb je er dus niets aan als het steeds niet werkt

 


@Jasper Volgens mij is het probleem opgelost. De door mij genoemde opnames staan nu wél in de opnamelijst.


Dat klinkt bemoedigend @Katana321! Ik heb die terugkoppeling nog niet gehad, maar als anderen het ook weer goed zien is het aannemelijk dat het verbeterd is.