Skip to main content

Hi @Kpn, ik kijk zelf altijd via de iTV app op mijn televisie (LG smart tv, 2021 model), dus niet via het kastje. Opnames gingen goed en deze kon ik ook weer afspelen, tot gisteren.

Al mijn nieuwe opnames zijn niet meer af te spelen sinds die tijd. Ik heb alles al geprobeerd:

  • Natuurlijk modem herstart, alle updates voor alle apparatuur gedaan, alle devices herstart etc
  • De opnames verwijderd en via terugkijken geprobeerd
  • Andere opnames geprobeerd van gisteren en van vandaag ook
  • Via de laptop (HP Victus, erg goed beestje) via tv.kpn.com proberen te kijken (zowel Chrome als Firefox geprobeerd)
  • Proberen te streamen vanaf mijn itv app op m'n mobiel naar tv en later laptop ook geprobeerd

Niks werkt, als ik een opname probeer te starten, of zelfs iets anders probeer terug te kijken wat ik eerst opgenomen heb en later verwijderd, het werkt gewoon niet. Ik blijf het laden icoontje zien en de tv app reageert niet meer.

Vreemd genoeg werkt terugkijken wel voor programma's die ik niet opgenomen had.

Maar ik kan nu dus niks meer van mijn opgenomen programma’s zien, alleen nog via mijn mobiel en dit is echt niet fijn. Want zelfs het streamen vanaf de telefoon naar tv, chromecast of laptop crashed….

 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @suzanne_n! Welkom op het forum!

Dat klinkt niet goed. Begrijp ik goed dat het dus wel lukt om met de iTV app op een ander apparaat de opnames te bekijken? En lukt het ook via een tv-ontvanger de opnames te bekijken? Wil je als laatste ook nog aangeven of je een wijziging in je pakket gedaan hebt?

Ik wil je in de eerste instantie aanraden de cache van je LG tv te legen. Als dat niet helpt verwijder dan de Smart TV app van KPN en installeer deze opnieuw. 

Als dat niet helpt, laat het dan hier weten. Dan help ik je gelijk verder!


Hi @Bram_ ,

Het is al even geleden, maar ik dacht, reageer toch nog even.

Het probleem was niet opgelost na jouw tips, maar op de een of andere manier werkte het opnemen en afspelen weer een week later.

Alle opnames van die betreffende week heb ik wel op mijn laptop of telefoon moeten kijken, maar na die week was het geen probleem meer via de TV (zonder zelf iets speciaals extra te doen).

In ieder geval, opgelost dus, oorzaak blijft wel een mysterie.