Skip to main content

Jullie bieden mij van de week een nieuw pakketje aan . Waarmee ik ben overeengekomen ben . Het was het pluspakket , Spotify ervan afhalen.  Pluspakket staat er nog op en het opneem pakket hebben  jullie ervan af gehaald . KPN  jullie zijn echt lekker bezig . Dus per deze , een zeer ontevreden klant .

Hoi @Eemile1970 
Als je op de site van  KPN gekeken had dan kon je zien dat het nieuwe husselpakket goedkoper is, maar wel dat alle extra's betaald moeten worden.
Je kunt wel het opneempakket nemen voor €5,- extra per maand.
Neem je twee TV-ontvangers voor €5,- extra, dan is het opneempakket wel weer gratis,


Hoi, wat vervelend. Opnemenpakket al weer aangezet in MijnKPN?

Heb je je gegevens in je profiel hier gezet? Dan zal een moderator (wachtrij 4 à 5 dagen) je verder (kunnen) helpen.


Hoi @Eemile1970, welkom op het forum! Is het inmiddels al gelukt of kan ik je hier nog mee helpen? Ik zag dat je je gegevens nog niet aan je profiel had toegevoegd.


heb na een berichtje van kpn mijn 3 maanden gratis opneempakket opgezegd. Gelijk is alles al verwijderd maar ik had nog een maand tegoed.!! Erg klantonvriendelijk dit. Ik wilde alleen correct op tijd opzeggen.


Er is geen maand opzegtermijn bij pakketten. Die zijn direct uit als je ze opzegt. Je had het dus op de laatste dag v.d. 3 maanden kunnen doen.

Maar wel een raadsel: wat heb je nou aan maar 3 maanden opnemen???

Ik neem aan dat het niet beviel. Anders had je het toch gehouden?