Skip to main content
Beantwoord

opnemen

  • March 21, 2020
  • 10 reacties
  • 328 keer bekeken

Heb een tv boven en een beneden beide met een modem. 
Als ik beneden iets opneem of instel kan ik boven dit niet zien. 

Beste antwoord door AenA

Ik bel wel met de KPN

Dank voor de reactie 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 21, 2020

Ik neem aan dat u met modem een tvontvanger bedoeld? 


  • Auteur
  • Topper
  • March 21, 2020

Klopt 

maar weet u het antwoord  

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 21, 2020

Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch? Heeft u de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? 


  • Auteur
  • Topper
  • March 21, 2020

Alles al terug naar de fabrieksinstellingen 

het zijn gewoon 2 tv s met ontvangers los van elkaar. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 21, 2020

Dat is toch wel heel vreemd hoor. Welke type ontvangers zijn het?


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • March 21, 2020

Ik bel wel met de KPN

Dank voor de reactie 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 21, 2020

Is er ooit een omruil van 1 vd. ontvangers geweest????? En hoefde je toen niet bij eerste in gebruik name het abonneenummer + ITV pincode in te vullen?

Check bij beide ontvangers eens het abonneenummer waarop ze zijn aangemeld.

Dat vind je via MENU → instellingen → ok → 1 X gele knop indrukken.

Ze zouden beiden hetzelfde abonneenummer moeten hebben. (het juiste nummer vind je in je MijnKPN Account).


  • Auteur
  • Topper
  • March 22, 2020

Dank je 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 22, 2020

Als u 1 ontvanger van iemand uit de familie gekregen hebt, dan gaat het nooit werken.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag @AenA is het nog gelukt dit met mijn collega's op te lossen?